„Audi“ pateikė išskirtinį pasiūlymą italų motociklų gamintojui „Ducati“ ir būtent Vokietijos automobilių gamintojui šiuo metu priklauso išskirtinė galimybė tapti naujuoju kompanijos savininku, rašo automobilių žurnalas „Car“. Laiko patikslinti susitarimo detales „Audi“ dar turi iki balandžio vidurio, nes anot patikimų minėto leidinio ir interneto portalo šaltinių, tuomet bus pasirašoma galutinė sutartis.
„Ducati“ įsiskolinimai šiuo metu siekia maždaug 200 mln. eurų (maždaug 690 mln. litų), o pasak „Car“ šaltinių bendra pirkimo kaina siekia 250-300 mln. eurų (nuo 860 mln. iki 1,04 mlrd. litų). Žiniasklaidoje įvardinamas kaip drąsus žingsnis, „Audi“ kaip vienam iš sportiškų „Volkswagen Group“ koncerno gamintojų toks pirkinys labai tiktų. Panašu, kad ir patys vokiečiai masto taip pat, o sportinių motociklų rinkoje mato puikią perspektyvą.
„Audi“ ketinimai pirkti italų motociklų gamintoją „Ducati“, anot „Car“ žurnalisto Georgo Kacherio yra viena iš naujosios kartos „Volswagen Group“ atžalų, Ferdinando Porsche anūko Ferdinando Piecho idėjų. Galimybės įsigyti prestižinį motociklų prakės ženklą jis dairosi jau kurį laiką ir netgi svarstė galimybę atgaivinti vokiečių gamintoją „Horex“. Ši kompanija vieno ir dviejų cilindrų motociklus gamino nuo 1936 iki 1956 m. taigi publikai tikrai nebūtų žinoma taip pat gerai, kaip Bolonijoje įsikūrę „Ducati“.
„Ducati“ per metus pagamina maždaug 40 tūkst. motociklų, tačiau pastaraisiais metais kompaniją slegiančios skolos viršija pajamas, todėl italai priversti ieškoti pirkėjo. Kaip realūs pretendentai įsigyti šią garsią italų kompaniją taip pat įvardinamos indų kompanijos „Mhindra“ ir „Hero“, vokiečių koncernai „Daimler“ ir „Volkswagen AG“. Visgi panašu, kad motininė kompanija leis „Audi“ priglausti šį prekės ženklą po savo sparnu, nes jiems buvo leista pirmiesiems pateikti pasiūlymą.
Nedidelė Ingolstadt mieste suburta konsultantų komanda šiuo metu nagrinėja sutarties su „Ducati“ detales. Anot „Car“ vidinių šaltinių, „Audi“ tikrai neketina duoti pinigų apmokėti „Ducati“ darbuotojų telefonų sąskaitoms. Suma, kurią vokiečiai ketina paaukoti naujojo partnerio įsiskolinimams padengti siekia nuo50 iki 100 mln. eurų (maždaug 170 – 345 mln. litų).
„Ducati“ vadovas Andrea Bonomi praeityje yra išreiškęs mintį, kad „Ducati“ yra dviratis „Audi“ ekvivalentas“, o su tokiu pareiškimu Fendinandas Piechas tikrai sutiktų. Jis pats dar 2008 metais yra sakęs, kad nepirkti italų motociklų gamintojo tuomet, kai jis pirmą kartą buvo atsidūręs ant bankroto ribos buvo klaida. Panašu, kad praėjus maždaug ketveriems metams vieno iš „Volkswagen AG“ valdybos narių vizijai pagaliau bus lemta išsipildyti.