Ką jau ką, o kurti patraukliai atrodančius elektromobilius, kurie pristatomi su pažadais apie stilių, prabangą, tačiau niekada nepasiekia serijinės gamybos, vokiečiai tikrai moka. Didžiausia kaltė tenka „Audi“, kuri publiką iš pradžių suviliojo fantastiškai atrodžiusiais R8 pagrindu sukurtais „e-tron“ ir „e-tron Spyder“, o pirmadienį, vasario 27 d. „TED2012“ parodoje buvo pristatytas ir „A3 e-tron“ modelis. Pastarasis prisijungia prie „BMW Active E“ kaip racionalus ir praktiškas vokiečių parengtas elektromobilis.
„Audi A3 e-tron“ (nuotr. Gamintojo)
Automobilis, kaip ir galima spręsti iš jo pavadinimo, iš esmės yra A3 hečbekas su 100 kilovatų elektros motoru ir 26 kilovatvalandžių ličio jonų baterija. Nurodomas veikimo nuotolis šiuo metu yra 146 kilometrai, o įsibėgėjimo charakteristika nepasikeitė nuo tada, kai apie automobilį „Audi“ viešai prabilo balandžio mėnesį, t.y. nuo 0 iki 100 km/h šis hečbekas gali įsibėgėti šiek tiek greičiau nei per 11 sekundžių.
Šis A3 modelis yra bandymų programos dalis, kurios tikslas yra „apibrėžti pažangios elektra varomos transporto priemonės vairavimo įspūdžius“ ir „nustatyti, kokius įššūkius ir galimybes suteikia iš elektros tinko pakraunami automobiliai“. Kitaip tariant, tai yra tyrimų programa, sukurta siekiant ištobulinti automobilį ir naująją jėgainę. Tai paaiškina, kodėl bandomuosius automobilius šiuo metu galima matyti San Franciske, Los Andžele, Vašingtone ir Denveryje.
„Audi A3 e-tron“ (nuotr. Gamintojo)
„Audi“ inžinieriai ir visa armija bandytojų artimiausius metus praleis vairuodami šiuo automobilius, o rusinkti duomenys bus panaudoti ruošiant modelius, kuriuos vieną gražią dieną galbūt pagaliau išvysime prekybos salonuose.