Galinė dalis išsiskiria vientisa šviesų juosta sujungtais galiniais žibintais – visiems aukščiausiai gamoje esantiems „Audi“ modeliams būdingu elementu, o atrakinus ar užrakinus automobilį, vairuotojas pasveikinamas efektingai įsižiebiančiomis priekinėmis ir galinėmis šviesomis. Naująjį „A7 Sportback“ bus galima rinktis iš penkiolikos skirtingų spalvų.
Kaip ir A8 modelyje, į naująjį „Audi A7 Sportback“ diegiamos pačios pažangiausios skaitmeninės technologijos. Naujas MMI sistemos valdymas lietimu pakeitė pasukamą ir paspaudžiamą valdiklį, o du dideli, lietimui jautrūs ekranai – ankstesniame modelyje buvusius įprastus mygtukus ir valdiklius. 10,1 colio įstrižainės viršutinis ekranas su juodo stiklo paviršiumi ir pilko aliuminio apvadais yra pakreiptas į vairuotoją, o kai jis yra išjungiamas, tampa nematomas prietaisų skydelyje.
Paspaudęs AI mygtuką, vairuotojas galės aktyvuoti „Audi AI“ nuotolinio automobilio statymo ir statymo į garažą sistemą, kuri leis „A7 Sportback“ pačiam įvažiuoti ar išvažiuoti iš garažo ar stovėjimo vietos aikštelėje – ši technologija taps galima jau 2018 metais. Priklausomai nuo komplektacijos, automobilyje gali būti sumontuoti penki radarai, penkios kameros, dvylika ultragarsinių jutiklių ir lazerinis skeneris. O be „Audi AI“ sistemos, naujajame „A7 Sportback“ dar yra 39 vairuotojo saugumą ir patogumą didinančios pagalbinės sistemos.
Pasirenkama dinaminė visų vairuojamųjų ratų sistema, elektroninė važiuoklės kontrolė ECP (angl. Electronic Chassis Program) ir patobulinta pneumatinė pakaba užtikrina dar tikslesnį valdymą ir komfortiškesnį važiavimą, todėl „A7 Sportback“ yra idealus „Gran Turismo“ klasės automobilis – dinamiškas ir vikrus vingiuotuose užmiesčio keliuose ir komfortiškas tolimose kelionėse.
2019 metais „Audi“ ruošiasi pristatyti dar vieną „A7 Sportback“ šeimos narį - raumeningesnį, agresyvesnį ir triukšmingesnį - „Audi RS7 Sportback“, kurio prototipai jau ne vieną mėnesį zuja įvairiausiuose Vokietijos kampeliuose. Nuotraukose užfiksuotas „RS7 Sportback“ prototipas išduoda, jog sportiškų „RS“ modelių atstovas pasižymės platesne ratų tarpvėže ir turės žemesnio profilio padangas už kurių slėpsis didesnio skersmens stabdžių diskai.
Neoficialių šaltinių teigimu, naujos kartos „RS7 Sportback“ bus komplektuojamas su 4 litrų, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuriam kompaniją palaikys ne viena, bet dvi turbinos. Kadangi šis motoras bus naudojamas ne tik „Audi RS7 Sportback“ modelyje, bet ir šiemet prekyboje pasirodysiančiame „Lamborghini Urus“ visureigyje, automanų pasaulis tikisi, jog „RS7 Sportback“ variklio skyriuje tūnosiantis jėgos agregatas išvystys 650 arklio galių ir maždaug 800 Nm sukimo momentą.
Kaip ir pridera „Audi RS“ šeimos nariams, naujasis „RS7 Sportback“ turės keturių varančiųjų ratų pavarą ir 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Šie du „skanūs“ priedai automobiliui leis iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 3,5 sekundės ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį.
Taip pat reikėtų paminėti dar vieną įdomų faktą. „RS7 Sportback“ gali būti siūlomas ir su hibridine jėgaine, kurią šiuo metu naudoja „Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid“.
„Audi“ salonuose šis modelis turėtų pasirodyti ne anksčiau kaip 2019 metų pavasarį.
Numatoma automobilio kaina - 120 000 eurų.