• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Audi šiandien pranešė, kad ruošiasi atsisakyti „Multitronic“ automatinės pavarų dėžės. 
Pasak Audi kompanijos inžinieriaus Ralpho Rieggerio, šios automatinės pavarų dėžės tobulinimas buvo sustabdytas prieš keletą mėnesių. Vokietijos automobilių gamintojas ją pakeis visiškai nauja, septynių bėgių automatine pavarų dėže, kuri pirmą kartą bus panaudota naujos kartos Audi A4.
Po daugybės metų naudojimo, ši automatinė pavarų dėžė nebuvo pats sėkmingiausias Audi inžinierių produktas. Prieš porą metų Audi buvo paduota į teismą dėl brokuotų automatinių pavarų dėžių, kurios buvo montuojamos į 2002-2006 metų gamybos Audi A4 ir A6 modelius.
„Naujoji pavarų dėžė bus efektyvesnė ir dinamiškesnė. DSG pavarų dėžės per keletą metų sugebėjo užsitarnauti puikų vardą“, - pasakojo Ralphas Rieggeris.
Ar kas nors iš automanų turėjo reikalų su „Multitronic“ pavarų dėžėmis?

Audi šiandien pranešė, kad ruošiasi atsisakyti „Multitronic“ automatinės pavarų dėžės. 
Pasak Audi kompanijos inžinieriaus Ralpho Rieggerio, šios automatinės pavarų dėžės tobulinimas buvo sustabdytas prieš keletą mėnesių. Vokietijos automobilių gamintojas ją pakeis visiškai nauja, septynių bėgių automatine pavarų dėže, kuri pirmą kartą bus panaudota naujos kartos Audi A4.
Po daugybės metų naudojimo, ši automatinė pavarų dėžė nebuvo pats sėkmingiausias Audi inžinierių produktas. Prieš porą metų Audi buvo paduota į teismą dėl brokuotų automatinių pavarų dėžių, kurios buvo montuojamos į 2002-2006 metų gamybos Audi A4 ir A6 modelius.
„Naujoji pavarų dėžė bus efektyvesnė ir dinamiškesnė. DSG pavarų dėžės per keletą metų sugebėjo užsitarnauti puikų vardą“, - pasakojo Ralphas Rieggeris.
Ar kas nors iš automanų turėjo reikalų su „Multitronic“ pavarų dėžėmis?

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų