Didžiausia Augusto problema - jis buvo puikus inžinierius ir išradėjas, bet niekam tikęs verslininkas, todėl jau po dešimties Horch gyvavimo metų, kompanijai buvo iškilusios rimtos finansinės problemos. Kad ir kokie techniškai pažangūs buvo gamintojo automobiliai, mažai kas apie tai žinojo, o tai reiškė ir prastus pardavimų skaičius. Tačiau jau 1909 metais, Horch buvo nupirkta naujų investuotojų, kuriems nepatiko Augusto pasirinktas raidos kelias, todėl jie privertė atsistatydinti kompanijos įkūrėją. Būdamas principingas, Augustas nusprendė sukurti naują įmonę ir toliau gaminti automobilius.
Įdomu tai, kaip buvo prieitas kompromisas naujos kompanijos pavadinimui sukurti. Vienas iš naujųjų Horch šeimininkų sūnų, Augustui pasiūlė savo pavardę išversti į lotynų kalbą. Kadangi horch vokiškai reiškia klausytis, išvertus į lotynų kalbą atsirado žodis Audi. Būtent taip gimė ir dabar visiems gerai žinomas Audi markės pavadinimas.
Puiki pradžia - Europos metų automobilio konkursas
Oficialiai, pirmoji Audi 80 karta pasirodė 1972 metais, tačiau daugelis markės gerbėjų teigia, kad pirmasis Audi 80 modelis buvo pristatytas 1969 metais, kuris buvo sukurtas DKW F102 pagrindu. Vis dėlto, tai nebuvo tas automobilis, kuris padėjo išbristi iš skolų ir tapti pelningu bei visame pasaulyje žinomu gamintoju.
Tuo tarpu 1972 metais pristatyta Audi 80 modelio karta buvo graibstoma kaip karštos bandelės. Vos per vienerius metus Audi pardavė daugiau kaip 277.000 šio modelio vienetų. Gamintojui, kuris vos prieš dvejus metus per metus parduodavo vos kelis tūkstančius automobilių, toks šuolis pasijautė visais įmanomais būdais.
Daugiausiai prie šios mašinos sėkmės prisidėjo elegantiškos ir patrauklios modelio linijos, kurias sukūrė Giorgetto Giugiaro. Plačios, chromuotos radiatoriaus grotelės, paprasti apvalūs žibintai ir keturių žiedų logotipas aštuntame dešimtmetyje tapo Audi kompanijos skiriamuoju ženklu.
Taip pat reikėtų paminėti, kad 1972 metais Audi 80 laimėjo „Europos metų automobilio“ konkursą. Vokiškas sedanas konkurse įveikė antroje vietoje likusį Renault 5 ir trečioje vietoje likusią Alfa Romeo Alfetta.
Nuo 1972 iki 1978 metų, vokiečiai visame pasaulyje pardavė net 1,103,766 vienetus.
Geresnis tapo geresniu
Antroji modelio karta (B2) buvo pristatyta 1978 metų vasarą. Audi inžinieriai nenorėjo iš naujo išradinėti dviračio ir neinvestavo į visiškai naujų variklių kūrimą. Vietoj to, vokiečiai nusprendė juos modernizuoti.
Iš pradžių naujos kartos modelio dizainą kūrė buvęs BMW kompanijos dizaineris Clausas Luthe, tačiau po keletos nesėkmingų bandymų įtikti Audi kompanijos vadovybei, šis projektas buvo perduotas Giorgetto Giugiaro, kuris visame pasaulyje anuomet buvo žinomas ne tik dėl pirmos kartos Audi 80, bet ir dėl MK1 Golf, Scirocco ar Passat.
Variklių gamoje buvo keletas variklių, kurie laikui bėgant nuolatos buvo tobulinami. Pigiausi modeliai turėjo 1.3 litro, 55 arklio galias išvystantį variklį, vėliau jo pajėgumas išaugo iki 60. Norintiems galingesnės jėgainės galėjo pasirinkti 1.6 litro motorą, kuris išvystė 75 arklio galias. Tačiau pati geidžiamiausia versija pasirodė 1981 metais, kai Audi į šį sedaną pradėjo montuoti visiškai naują penkių cilindrų agregatą išvystantį 115 arklio galių.
Naujienos
1980 metais Audi pristatė dvi labai svarbias naujienas - Audi 80 kupė ir Quattro. Audi Quattro buvo ne tik pribloškiantis automobilis, bet ir analogų neturinti keturių varomųjų ratų sistema, kuri privertė visą pasaulį apsiversti aukštyn kojom.
Audi naują keturių varomųjų ratų sistemą montavo ne į vieną, bet ir beveik visus kompanijos modelius. Šalyse, kuriose bent du mėnesius vyraudavo žiema, keturių varomųjų ratų sistema buvo tikras privalumas. Net 75 procentai parduotų Audi kompanijos modelių Skandinavijoje turėjo Quattro - keturių varomųjų ratų sistemą.
Tuo tarpu Audi Quattro buvo dar vienas kompanijos išradimas, kuris sukėlė tikrą revoliuciją automobilių sporte. Puikiai žinome kokie monstrai lakstydavo pasaulio ralio čempionate, tuo tarpu bendro naudojimo keliams skirta versija turėjo penkių cilindrų, 200 arklio galių išvystantį motorą, kuris padėdavo mašinai iki 100 km/val. įsibėgėti per 7.1 sekundės. Vėliau padidėjo ne tik variklio tūris, bet ir galia bei maksimalus mašinos greitis.
Vorsprung durch Technik
Pirmosios Audi 80 modelio kartos iki šiol visame pasaulyje vertinamos dėl savo puikaus įvaizdžio, tvirtų techninių komponentų, dailaus dizaino ir universalumo.
Nuo 1972 iki 1986 metų Audi visame pasaulyje pardavė 2.4 milijono automobilių. Vėliau pasirodžiusi trečioji modelio karta taip pat sulaukė didžiulio pasisekimo, tačiau vokiečiams perėmus eksterjero kūrimą iš garsaus dizainerio Giorgetto Giugiaro, automobilis tapo tik dar vienu vokišku automobiliu.