Kaži ar tuomet ištekėjusi šio nuometo savininkė kada pagalvojo, kad balto audeklo gabalas kada nors taps tokia vertybe, kai jo eis žiūrėti ir tyrinėti. O štai prabėgo šimtmetis ir į muziejininkų rankas patekusi 19 amžiaus moteriškos aprangos dalis - muziejaus eksponatas.
Tačiau tarp šių senoje Biržų pilyje saugomų istorinių vertybių neseniai atsidūrė ir puponautai. Juos rinkti sumaniusiai muziejininkei gauti 2013-ais ir 2014 metais išleistą kolekciją padėjo ne tik kolegos, bet ir vaikai. Tačiau toks muziejininkų sumanymas biržiečiams kelia šypseną. Esą kiniškiems niekučiams ne vieta tarp Biržų krašto muziejaus etnografijos, ar juo labiau karybos eksponatų. Su jais iš dalies sutinka ir pati muziejininkė. Tačiau moteris neabejoja, jog kada nors šie prekybos tinklo dalyti žaisliukai puikiai atspindės šių dienų vartotojišką visuomenę.
Nors dar nežinia, ar šie prekybos tinklo dalyti spalvoti plastikiniai žaisliukai kada nors gali tapti muziejine vertybe, juos rinkti sumaniusią muziejininkę palaiko ir kolegos. Juk pasirodžius puponautams vaikai tiesiog kraustėsi iš proto.
Ir prekybos tinklai sutinka, kad šiandien pritraukti ir išlaikyti pirkėjus darosi sudėtinga. Todėl siekdami pasididinti pardavimus ir sudominti šeimas, prekybininkai ir sugalvoja įvairių marketingo triukų. O jie vartoti ištroškusią visuomenę puikiai veikia.
Tokios įvairios prekybos centrų akcijos, nukreiptos į šeimas, lipdukų ar žaisliukų rinkimus pardavimus gali padidinti 5 procentais.
Plačiau apie tai TV3 reportaže