Daugiau nei 200 tūkst. Didžiosios Britanijos banko „Lloyds Bank“ vartotojų turėjo sumokėti dvigubai už pavedimus, kuriuos Naujųjų metų išvakarėse atliko iš savo kreditinių ar debetinių kortelių, rašo „The Telegraph“.
Besilinksminantys restoranuose bei klubuose ar pirkėjai, ieškantys geresnio pasiūlymo turėtų atrasti, kad jų sąskaitų išrašuose yra po du identiškus mokesčius už jų bankų kortelėmis atliktas operacijas.
Klaida kilo dėl „Lloyds TSB Cardnet“ mokėjimo pervedimo paslaugų sutrikimo. Tai galėjo paveikti ne vien tik „Lloyds“ banko klientus, tačiau ir visus tuos, kurie atliko savo mokėjimus, naudodamiesi šio banko pinigų pervedimo paslaugomis.
„Lloyds“ banko atstovai atsiprašė dėl sukeltų nepatogumų ir teigė, kad problema kilo dėl techninės klaidos. „Dvigubi mokesčiai buvo panaikinti, o kortelių turėtojams atlyginta padaryta žala“, – teigė banko atstovai.