Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Ar tik ne lddpistų irštva tapę "Lietuvos geležinkeliai" taip bando kaišioti pagalius vyriausybei į ratus?Ar yra rimti tokio geležinkelių sprendimo motyvai,ekonominiai paskaičiavimai?Kada pagaliau E.Masiulis ims mėžti "Lietuvos geležinkelius"?
Apvalią medieną apskritai turi būti UŽDRAUSTA išvežti, nes tai tikrų tikriausias RESURSŲ ŠVAISTYMAS.
Medienos žaliava prekiauti palikime Afrikos ir Indonezijos pramonei. Iš Lietuvos gi turi būti išvežti PRODUKTAI, turintys aukščiausią pridėtinę vertę: statybinės medžiagos, dailylentė, durys, langai, baldai... Prekyba žaliavomis - trečiojo pasaulio prerogatyva ir požiūris, paskui iš mūsų medienos pagamintų produktų importas iš kitų šalių su dešimtis kartų išaugusia pridėtine verte išveža iš šalies pinigus, kapitalą ir darbo vietas su mokesčiais. Paskaičiuokim kiek pelno suteikia vienas išvežtas rąstas ir dešimt klijuotos medienos langų, padarytų iš jo ir suprasime, kad tas skaičius skirsis dešimtis ir šinmtus kartų. O kur dar darbo vietos, mokesčiai ir t. t., kas pasiliktų Lietuvoje, jei gobšuoliai neišvežtų pusvelčiui žaliavų. Politika teisinga, žaliavų išvežimas turi būt suvaržytas, galutinio produkto eksportas - paskatintas.
Kad kalbos apie prioritetą -darbo vietų kūrimas nebūtų tuščiomis ,turėtumėt mokesčių pagalba žymiai apsunkinti apvalios medienos eksportą.Dabar, pasirodo,sudarytos lengvatos darbo vietų eksportui.
Mūsų "šaunieji" verslyniokai sugeba daryti biznį tik iš apvalios (dažnai įtartinai nukirstos)medienos ....BŪTŲ teisinga ir NAUDINGA -išvis uždrausti išvesti apvalią medieną!Gal jau įstengtų Lietuvoje organizuoti elementarų medienos apdirbimą!
REKLAMA
REKLAMA
Atsigaunančiai Lietuvos medienos rinkai – dar vienas smūgis