„Kai sulaukiau skambučio, pranešusio apie laimėjimą, buvau tikras, kad tai – arba pokštas iš radijo stoties, arba naujas telefoninių sukčių triukas. Juk buvau užregistravęs tik aštuonis alaus skardinių liežuvėlius. Apie papildomą prizą – šveicarišką buriavimo laikrodį, kelioninį krepšį ar rankšluostį – pasvajodavau, bet apie pagrindinį – nė nedrįsau. Tik po kelių dienų patikėjau, kai apsilankiau „Švyturio-Utenos“ alaus biure, pasirašiau laimėjimo dokumentus“, – žvelgdamas į Kauno mariose buriuojančius laivus pasakoja T. Masiulionis.
33-ejų metų statybininkas burine jachta yra plaukęs tik kartą – Trakuose, bet, kaip pats juokiasi, pramoginiame plaukime buvo tik balastas. Dar Viduržemio jūroje nė karto kojų neįmerkęs T. Masiulionis sako kiek nerimaujantis tik dėl galimo supimo, bet pasikliauja šiuolaikine medicina, jei jos prireiks.
Iš Prienų kilęs vyriškis nedvejodamas į laimėtą kelionę pasiėmė artimiausius draugus: „Net kalbos nebuvo apie tai, ką kviesiu. O ir draugai sutiko – juk ne kas dieną nukrenta nemokama savaitė prabangia jachta Viduržemio jūroje. Gal klaipėdiečiai daugiau paburiuoja, bet man iki šiol tai atrodė labai tolima“, – būsima kelione jau gyvena laimėtojas.
Iš reklamos – prie šturvalo
Viduržemio jūroje jachtos „Hanse 540e“ kapitonu bus daugiau nei dvidešimt metų buriuojantis Konstantinas Kozlovas. Jis – ir šiųmetės „Švyturio“ vasaros akcijos reklamos herojus, kuris neliks tik televizijos ekrane, o kartu su akcijos laimėtoju plauks į jūrą.
„Ši 54 pėdų vokiečių statybos jachta iš tiesų yra laikoma labai prašmatnia, pagal visas charakteristikas – ir greita. Tokio dydžio jachtų, plaukiojančių Lietuvoje, yra vos kelios. Turiu pripažinti, kad iš pradžių nesitikėjau, jog laimėtojams „Švyturys“ suteiks tokią prabangią jachtą“, – sako K. Kozlovas.
Anot kapitono, rugsėjis Viduržemio jūroje – jau prasidedančių stiprių vėjų laikotarpis, tačiau Tirėnų jūra – pakankamai rami vėjų atžvilgiu, o ankstyvas ruduo – idealus laikas tokiems šiauriečiams kaip lietuviai ten buriuoti.
„Jei tik laimėtojas su draugais norės mokytis buriuoti, suprasti, kaip veikia burinis laivas, tikrai įtrauksiu visą naująją įgulą į darbus. Pats plaukioju jau 24-ą sezoną, iš jų – 10 metų jūroje, tad jei tik galėsiu laivo valdymą atiduoti kitiems, o pats tinginiauti, džiaugsiuosi tuo“, – juokiasi kapitonas Kostas, kaip pats save pristato.