Atsinaujinę „Porsche 911“ modeliai vizualiai išliks panašūs, tačiau didžiausios naujovės slypės po automobilio kėbulo detalėmis. Standartinės „911“ modelių versijos gaus turbo-benzininius variklius, kurių darbinis tūris svyruos nuo 2.7 iki 3.4 litro. Mažesnis darbinis tūris ir turbinų suteikiamas pospyris leis sumažinti kuro sąnaudas, išmetamųjų dujų emisijas ir tuo pačiu padidinti variklių galią maždaug 30 - 50 Ag.
Visi „911“ modeliai gaus naujo dizaino vairaratį, kuris labai primena „Porsche 918 Spyder“ esantį vairą. Ypač mygtukų išdėstymas. Pačioje galingiausioje „911“ versijoje - „911 Turbo“ bus montuojamas vairas su raudonos spalvos mygtuku, kurį paspaudus - įsijungs pats agresyviausias ir daugiausiai adrenalino gaminantis režimas.
Saulėtuose kraštuose didžiulio pasisekimo sulaukusi „Targa“ versija, vizualiai labai mažai kuo skiriasi nuo iki šiol gaminto modelio. Išskyrus žibintų, keletos apdailos detalių ir dvigubo išmetamosios sistemos vamzdžio, automobilis atrodo lygiai taip pat ir anksčiau gamintas modelis.
Tuo tarpu šiuo metu ruošiamas „Boxster“ ir „Cayman“ modelių atnaujinimas išsiskirs labiau pastebimais pasikeitimais. „Boxster“ modeliai gaus naujos formos oro paėmimo angas, naujo dizaino žibintus, priekinius ir galinius buferius. Tačiau modernizuotų „Boxster“ ir „Cayman“ modelių pristatymas įvyks tik kitų metų pradžioje.
[nqspoll id="213"]