Iki 2012-ųjų Paryžiaus automobilių parodos likus vos keletui savaičių „Chevrolet“, net ir be visiškai naujo modelio – nedidelio visureigio „Trax“ premjeros, nestokoja priežasčių nekantriai laukti šio renginio. Nuo 2011-ųjų pradžios, per paskutiniuosius 18 mėnesių, garsusis JAV automobilių prekinis ženklas Europos pirkėjams pristatė daugiau nei 10 reikšmingų naujienų ir tai dar toli gražu ne pabaiga.
Lygiagrečiai su visiškai naujais modeliais pirkėjams nuolat siūlomi ir atnaujinimai, skirti jau gerai žinomiems modeliams, tad klientai ir toliau galės džiaugtis ypač palankiu automobilių kainos ir kokybės santykiu, kuriuo „Chevrolet“ garsėja visame pasaulyje.
Nauja gyvybės kibirkštis
2013 m. „Chevrolet Spark“ (nuotr. Gamintojo)
„Spark“ buvo kuriamas kaip ekspresyvus ir išskirtinis automobilis, tad modelio atnaujinimas suteiks jam galimybę žengti dar vieną žingsnį įtvirtinant savo reputaciją. Žvilgsnį iš karto patrauks naujo dizaino, į dvi dalis horizontaliai padalintos radiatoriaus grotelės, naujos formos priekinis buferis, pagrindiniai bei rūko žibintai.
„Spark“ taip pat gaus naujo dizaino 14-os ir 15-os colių skersmens aliumininius ratlankius akcentuojančius sportiškesnę bei solidesnę automobilio povyzą. Gale, ko gero reikšmingiausias atnaujinimas yra į spoilerį esantį virš galinio lango perkeltas centrinis LED šviesos diodų stabdžių žibintas, kuris bus ne tik geriau matomas važiuojantiems iš paskos bet ir pagerins matomumą atgal vairuotojui.
2013 m. „Chevrolet Spark“ interjeras (nuotr. Gamintojo)
Salone taip pat netrūks naujovių: pakeisti kai kurie apdailos elementai, naujai suprojektuota centrinė konsolė, kurioje atsirado papildomų vietų daiktams susidėti. Po „Chevrolet Spark“ variklio gaubtu montuojami 1,0 l darbo tūrio, 68 AG arba 1,2 l 82 AG benzininiai varikliai, važiuojant kombinuotuoju ciklu 100 km naudojantys tik po 5 litrus kuro. Šių variklių vidutinė CO2 emisija tesiekia 118 g/km.
„Orlando“ matuojasi „turbo“ marškinėlius
„Orlando“ vienatūrio pirkėjai neabejotinai įvertins šviežią ir gyvybingą it vėjo gūsis 1,4 l darbo tūrio benzininį variklį su turbina, papildysiantį dabar siūlomų 1,8 l darbo tūrio benzininių bei 2,0 l darbo tūrio dyzelinių variklių gamą. Naujasis variklis išvysto 140 AG (103 kW) bei didžiausią 200 Nm sukimo momentą 1 850 – 4 900 aps./min diapazone.
„Chevrolet Orlando“ (nuotr. Gamintojo)
Variklis bus komplektuojamas su Start/Stop funkcija ir mechanine šešių laipsnių pavarų dėže, todėl vidutinės kuro sąnaudos, važiuojant kombinuotuoju ciklu, sieks tik 6,2 l/100 km. Pradėjus montuoti elektrinį vairo stiprintuvą (EPS) bei įdiegus Start/Stop funkciją, gamintojams pavyko ženkliai sumažinti ir abiejų „Orlando“ montuojamų 2,0 l darbo tūrio dyzelinio variklio variantų kuro sąnaudas. Priklausomai nuo rinkos, modelio bei variklio tipo kuro sąnaudos važiuojant kombinuotuoju ciklu sumažės iki 11%*.
2013 modelių metų laidos „Orlando“ taip pat bus tiekiama ir galinio vaizdo kamera bei visiškai lygiai išlankstoma priekinė keleivio sėdynė.
„Cruze“: tai kas geriausia tiekiama po tris
Europos prekybos salonuose pasirodžius naujiesiems „Cruze“ universalams „Chevrolet“ pateikė ypač patrauklų, kompaktinės klasės pasiūlymą šeimoms bei klientams mėgstantiems aktyvų laisvalaikį. Populiariųjų sedano bei chečbeko modelių gamą papildęs naujasis „Cruze“ universalas labiausiai išsiskiria ypač talpiu bagažo skyriumi, kurio tūris siekia net iki 1478 litrų.
„Chevrolet Cruze“ universalas (nuotr. Gamintojo)
Aukštesniųjų komplektacijų modeliuose bus tiekiama ir „Chevrolet MyLink“ elektroninės pramogų įrangos valdymo sistema perkelianti išmaniojo telefono funkcionalumą bei turinį į automobilyje montuojamą septynių colių skersmens, spalvotą, aukštos raiškos, liesti jautrų ekraną. Kitų metų pradžioje bus pristatyta specialiai sukurta navigacijos programėlė „Engis Bringo“, leisianti išmanųjį telefoną naudoti kaip automobilio navigacijos sistemą.
Universalo variklių gamoje šalia jau žinomų ir puikiai užsirekomendavusių 1,6 ir 1,8 l darbo tūrio benzininių variklių rasite 1,4 l darbo tūrio benzininį variklį su turbina, 1,7 l darbo tūrio turbodyzelį bei atnaujintą jo didesnįjį „brolį“ – 2,0 l darbo tūrio turbodyzelinį agregatą. 1,7 l turbodyzelis yra neabejotinai taupiausias tarp kitų „Cruze“ variklių. Jo vidutinės kuro sąnaudos siekia vos 4,5 l/100 km.
„Malibu“ jau ir su dyzeliniu varikliu
„Chevrolet Malibu“ (nuotr. Gamintojo)
„Malibu“ – naujasis „Chevrolet“ flagmanas Europoje, nusipelno pagarbos dėl savo amerikietiško stiliaus, erdvumo bei aukščiausios klasės EuroNCAP penkių žvaigždučių saugumo. Nuo šiol šis geidžiamas viduriniosios klasės modelis Europos prekybos salonuose bus parduodamas ir su dyzeliniu varikliu.
Šis patikimas ir galingas agregatas su aukšto slėgio „common rail“ tipo degalų įpurškimo sistema, dviejų velenėlių dujų skirstymo mechanizmu, pažangiu turbo kompresoriumi su tarpiniu aušintuvu bei kintančios geometrijos sparnuote išvysto didžiausią 160 AG galią, esant 4000 aps./min ir 350 Nm sukimo momentą, esant 1750 aps./min.
Atsižvelgiant į klientų pageidavimus abu varikliai – 2,0 l darbo tūrio dyzelinis ir 2,4 l darbo tūrio benzininis, bus tiekiami su automatinėmis pavarų dėžėmis.