„Opel Movano“ nuo šiol montuojama „Start/Stop“ įranga. Ši įranga galima su visais mechaninės transmisijos, 2,3 l turbodyzeliniais 100 AG ir 125 AG variantais. Lyginant su tokiu pačiu variantu, tačiau be „Start/Stop“ įrangos, degalų sąnaudos sumažėjo 8 proc.
Pavyzdžiui, trumpesnės ratų bazės ir žemesnio stogo „Movano combi“ varianto degalų sąnaudos sudaro 6,7 l/100 km, o anglies dvideginio tarša neviršija 176 g/km.
„Tai, kad dabar pradėjome montuoti „Start/Stop” įrangą į visus „Movano” variantus, šis „Opel” komercinis automobilis tapo dar patrauklesnis klientams,” – sako Dunkanas Aldredas, „Opel“ rinkodaros, pardavimų ir techninės priežiūros vykdomasis viceprezidentas. „Eksploatacinės išlaidos bei draugiškumas gamtai, šiandien tampa itin svarbu įmonėms, turinčioms savo automobilių parką.“
„Movano“ su didesniu gabenimo pajėgumu
Taip pat buvo pagerinti „Movano” gabenimo pajėgumai 15 procentų. „Movano“ važiuoklė/kabina versijos su galiniais (RWD) varančiais ir dvigubais galiniais varančiais ratais gabenimo pajėgumai padidėjo nuo 3 iki 3,5 t bazinėse versijose.
Važiuoti su „Movano“ tapo maloniau, o pakrauti krovinį lengviau dėl pneumatinės pakabos. Ši funkcija yra galima su visomis priekinių ratų varomomis važiuoklė/kabina ir furgono versijomis, skirtomis gabenti daugiau nei 3,5 t sveriančius krovinius.
Pneumatinė pakaba valdoma nuotoliniu būdu. Ji krovininį furgoną gali kilstelėti 7 centimetrus, o pažeminti net 20 centimetrų.
Naujas pusiau įstiklintas keleivinis „Combi”
Klientai, kuriems svarbu turėti kuo mažiau automobilio eksploatacinių išlaidų, gali rinktis naują pusiau įstiklintą „Combi” variantą. Šis variantas atitinka M1 keleivinės transporto priemonės techninius reikalavimus, todėl draudimo ir kiti mokesčiai bus minimalūs. Šį „Combi“ variantą galima rinktis ir pilnai įstiklintą.
Iš patvarių medžiagų įrengta kabina, geras matomumas ir praktiškos daiktadėžės, gamintojo teigimu, tik keletas patogumą didinančių funkcijų. Čia yra ir reguliuojamos sėdynės, reguliuojamo aukščio vairo kolonėlė.