Išgirdus „Nissan GT-R“ vardą „Porsche“ žmonėms, panašu, pasidaro šiek tiek nejauku – auros čia gerokai mažiau, tačiau įsibėgėjimas iki šimto kilometrų per valandą greičiau nei per tris sekundes ir ratas Niurburgringe per 7 minutes ir 20 sekundžių yra labai rimtas argumentas. Kaip ir po paskutinio atnaujinimo iki 550 a.g. išaugusi variklio galia. Siūlome jums pasigrožėti jau išplatinta 2012 medelio metų „Nissan GT-R“ filmuota medžiaga, automobilis atrodo tikrai įspūdingai.
Rugsėjo mėnesį debiutavęs naujas „Porsche 911“ dar neturi galingiausių modifikacijų, tačiau kai jos pasirodys, panašu, bus tikrai galingesnės, nei praėjusios kartos analogiški automobiliai. Todėl „Nissan“ savo sportiškos grandies flagmanui galią didina iš anksto.
Įdomu dar ir tai, kad pakaba šiame automobilyje suderinta asimetriškai – tokį netipinį sprendimą japonų inžinieriai paaiškina tuo, kad taip kompensuojama vairuotojo svorio įtaka. Aktyvaus vairavimo gurmanai įvertins ir visose modifikacijose prieinamus karbono-keraminius stabdžius.