Didžiausias pokytis slypi „Wrangler“ salone. Anksčiau spartietiškas interjeras dabar sieks sudaryti įspūdingesnio, prabangesnio automobilio įspūdį. Nors iš pirmo žvilgsnio atrodo, jog „Jeep“ tik sumontavo naują, platesnį multimedijos ekraną, tačiau įvairūs pokyčiai slypi mažose smulkmenose.
„Jeep“ tikina, jog sumontavus naują ekraną, visureigio interjeras tapo visapusiškai patogesnis. Priklausomai nuo poreikių ir galimybių, „Wrangler“ visureigyje galima įrengti 12 krypčių elektra valdomas sėdynes ir oda padengtas interjero apdailos medžiagas. „Jeep“ taip pat pabrėžia, jog elektra valdomos sėdynės yra pritaikytos linksmybėms bekelėje. Trumpai tariant – jeigu automobilis turi elektra valdomas sėdynes, su juo galite bristi į vandenį.
Be abejonės, „Rubicon“, vis dar, turės bekelei skirtas padangas, o jeigu pirkdami automobilį pasirinksite papildomai užsakomą „Rubicon X“ paketą, automobilis gaus plieninius buferius, elektra valdomas sėdynes ir daugybę kitų priedų.
Didžiausias vizualinis pokytis matyti priekinėje dalyje. „Jeep“ į savo mylimą visureigį sumontavo naujo dizaino radiatoriaus groteles, kurios palengvina variklio aušinimo sistemos darbą bei palieka papildomos vietos elektrinei gervei.
Nors atnaujintas modelis naudoja tuos pačius variklius, ko gero, juos vis tiek verta paminėti. Pigiausia „Wrangler“ versija naudoja atmosferinį 3,6 litro, 6 cilindrų benzininį variklį. Jis suporuotas su automatine pavarų dėže ir išvysto 285 arklio galias.
Jeigu šis pasirinkimas nėra priimtinas, „Jeep Wrangler“ pirkėjai anapus Atlanto taip pat galės pasirinkti našesnį, 2 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį su turbokompresoriumi. Šis jėgos agregatas išvysto 270 arklio galių ir 393 Nm sukimo momentą.
Keturių cilindrų motorą taip pat rasite hibridinėje „4Xe“ versijoje, kurioje bendra sistemos galia sieks 375 AG ir 639 Nm sukimo momentą.
Galiausiai, modelių gamos viršūnėje pūpso 6,4 litro, 8 cilindrų „Hemi“ variklis, generuojantis 470 arklio galių.