„Krasta Auto“ į salono rekonstrukciją investavo daugiau nei 0,7 mln. eurų, o bendras salono plotas po rekonstrukcijos – 2480 kv. metrų. Patalpos suprojektuotos taip, kad išlaikytų vientisumą, todėl poreikiui esant ateityje jas bus galima keisti ar plėsti.
„BMW misija – teikti neprilygstamą vairavimo patirtį, derinant prabangą, naujoves ir dėmesį klientui. Atnaujintas BMW salonas Kaune atitiks būtent šiuos kriterijus, kurie taikomi visame pasaulyje. Ši rekonstrukcija ne tik leis grožėtis atnaujintu salonu, bet ir užtikrins aukščiausius klientų aptarnavimo standartus“, – sako BMW Šiaurės Europos regiono prezidentas ir generalinis direktorius Stefan Teuchert.
Modernus automobilių išstatymas
Salonas atnaujintas taip, kad ne tik pagerintų klientų patirtį, bet ir pabrėžtų eksploatuojamų automobilių išskirtinumą.
„Įėję į vidų klientai jausis kaip jaukiuose namuose, kur turės galimybę patogiai susipažinti su naujausiais automobilių modeliais. Dauguma eksploatuojamų automobilių nukreipti į tarp jų esantį praėjimą, kuriuo eidami lankytojai galės juos apžiūrėti. Be to, ypatingas dėmesys atnaujinant saloną buvo skirtas automobilių apšvietimui tam, kad klientai galėtų visapusiškai įvertinti kiekvieno jų charakterį ir detales“, – išskiria „Krasta Auto“ astovybės Kaune vadovas Deividas Tuskevičius.
Atnaujintame BMW salone klientai galės atrasti naujausius ir aktualiausius eksploatuojamų automobilių modelius. Taip pat po rekonstrukcijos salone įrengta specialiai motociklams dedikuota „BMW Motorroad“ zona su plačia jų gama.
Artimesnis ryšis tarp konsultanto ir kliento
Ne ką mažiau svarbus rekonstruoto salono patobulinimas – galimybė klientui su konsultantu užmegzti dar artimesnį ryšį. Prie pagrindinio įėjimo įrengtoje klientų pasitikimo zonoje lankytojų lauks administratoriai, BMW produktų ekspertai ir konsultantai.
„Salono viduje tarp automobilių taip pat atsirado konsultacijų salelės, kurios klientams suteiks daugiau patogumo ir jaukumo, nes su salono konsultantu galės aptarti visas detales bet kurioje salono vietoje. Taip pat viduje įrengta poilsio zona, konfidencialumą užtikrinantys konsultacijų kambariai ar automobilio atidavimo erdvė, kurioje pirkėjai galės pasidžiaugti savo naujai įsigytu BMW modeliu“, – atnaujinimus aptaria Deividas Tuskevičius.
Pristatė „BMW M5“
Naujasis „BMW M5“ modelis savo išvaizda šiuo metu gaminamą 5 serijos sedaną, tačiau turi sportiškumą pabrėžiančių dizaino elementų – platesnes priekines ir galines ratų arkas (išplatintos atitinkamai 75 mm ir 48 mm), pūstesnį galinį buferį su vertikaliais šviesą atspindinčiais elementais ir dvigubais išmetimo vamzdžiais. Už papildomą mokestį galima užsisakyti „M Carbon“ paketą, kuriame – anglies pluoštu sustiprinto plastiko stogas bei veidrodėlių gaubtas.
Sportiškos M serijos pirkėjus visuomet labiausiai domina automobilio techniniai parametrai. Naujos kartos „M5“ pirmą kartą turės „M Hybrid“ pavarą, kurią sudaro aukštų apsukų 4,4 l darbinio tūrio V8 variklis su „M TwinPower Turbo“ technologija, išvystantis 430 kW (585 AG) galią, bei 145 kW (197 AG) galios elektros motoras. Elektros variklis užtikrina, kad į akseleratoriaus paspaudimą automobilis reaguotų itin greitai. Jis taip pat leis „M5“ modeliui važiuoti neteršiant aplinkos – tik elektriniu režimu.
„M5“ modelyje yra montuojama 18,6 kWh talpos baterija, su kuria vien elektra automobilis gali nuvažiuoti 67-69 kilometrus (pagal WLTP) ir važiuoti maksimaliu 140 km/val. greičiu. „M5“ gali būti įkraunamas per AC jungtį iki 7,4 kW galia.
Apskritai, vidaus degimo ir elektros motoro veikimo principas sukurtas taip, kaip ištvermės varžyboms skirto „BMW M Hybrid V8“ modelio. Variklių galia į ratus perduodama per automatinę 8 laipsnių „M Steptronic“ pavarų dėžę. Maksimalus naujojo automobilio greitis yra ribojamas iki 250 km/val., tačiau automobilį susikomplektavus su „M Driver“ paketu, maksimalaus greičio riba pasislenka ties 305 km/valandą. Automobilio degalų sąnaudos (važiuojant su išsikrovusia elektros baterija), sieks 10,2-10,3 l/100 kilometrų.