Vis dėlto, net ir turint pakankamai mažą automobilį, niekas negali garantuoti, jog norimoje vietoje surasite laisvą ar pakankamai didelę stovėjimo vietą į kurią galėtumėte pastatyti savo vairuojamą mašiną. Tačiau šis „Renault Clio“ vairuotojas galėtų drąsiai pasakyti, jog per mažų stovėjimo vietų nėra.
„Renault Clio“ vairuotojas suradęs laisvą kampelį šalia „Peugeot 3008“, iš pradžių pabandė automobilį pastatyti atbulomis. Supratęs, jog automobilį pastatęs atbuline eiga jam nepavyks išlipti, vairuotojas apsisuko ir prancūzišką hečbeką į stovėjimo vietą įvarė priekiu.
Geriausia yra tai, jog net ir turėdamas labai ankštą stovėjimo vietą, jis nesugebėjo subraižyti šalia stovinčio automobilio durelių. Kai kuriems prekybos centrų „gyventojams“ reikėtų paimti pavyzdį iš šio vairuotojo.
Net ir pats mažiausias modernus automobilis yra pakankamai didelis. Palyginkime antros ir septintos kartos „Volkswagen Golf“, pirmos kartos ir šeštos kartos 3 serijos „BMW“ ir pamatysite, jog per kelis dešimtmečius automobiliai ne tik tapo ilgesni, bet ir platesni.
„Renault Clio“ pagal šiuolaikinius standartus laikomas mažu automobiliu. Automobiliu, kuris idealiai tinka sausakimšiems didmiesčiams. Todėl nenuostabu, jog Prancūzijos, Vokietijos, Ispanijos ar D.Britanijos miestų gyventojai perka „Fiat 500“ ar „Renault Clio“ tipo automobilius arba net naudojasi tik viešojo transporto paslaugomis.
Net ir pats mažiausias modernus automobilis yra pakankamai didelis. Palyginkime antros ir septintos kartos „Volkswagen Golf“, pirmos kartos ir šeštos kartos 3 serijos „BMW“ ir pamatysite, jog per kelis dešimtmečius automobiliai ne tik tapo ilgesni, bet ir platesni.
„Renault Clio“ pagal šiuolaikinius standartus laikomas mažu automobiliu. Automobiliu, kuris idealiai tinka sausakimšiems didmiesčiams. Todėl nenuostabu, jog Prancūzijos, Vokietijos, Ispanijos ar D.Britanijos miestų gyventojai perka „Fiat 500“ ar „Renault Clio“ tipo automobilius arba net naudojasi tik viešojo transporto paslaugomis.