Vokietijos automobilių perdirbimo atelje „Xenatec“ egzistuoja jau daugiau nei pusę amžiaus. Tačiau gali būti, kad šio mėnesio pabaigoje ši įmonė gali tapti automobilių istorijos dalimi. Išgelbėti nedidelę kompaniją gali nebent įmonės pirkėjas, jei toks atsirastų iki lapkričio pabaigos.
„Xenatec“ visą laiką užsiimdavo ekstravagantiškais automobilių perdarymai. Šios kompanijos meistrai darė prailgintus „Porsche 911“ su keturių durų kėbulu, „Aston-Martin“ su „shooting break“ tipo kėbulu, o paskutiniu „Xenatec“ iššūkiu buvo dviduris „Maybach“.
Tačiau dabar į „Xenatec“ kiemą atėjo dar neregėtas nuopolis. Manoma, kad dėl šio nuopolio kaltas prastas įmonės valdymas, brangūs gamybos kaštai, tiekimo problemos ir labai menka labai brangios produkcijos paklausa – teigiama, kad „Xenatec“ pardavė dar tik tris „Maybach“ pagrindu sukurtus kupe, nors kažkada planavo parduoti net 100 tokių automobilių.