„STLA Medium“ yra viena iš keturių naujutėlių platformų, kurios bus naudojamos milžiniškoje „Stellantis“ koncerno grupėje. Kitos platformos bus skirtos mažiems („STLA Small“), dideliems ir prabangiems („STLA Large“) automobiliams. Taip pat buvo sukurta „STLA Frame“ platforma, kuri sufleruoja, jog ji bus naudojama visureigiuose ir pikapuose.
Iki šiol „Stellantis“ apie naująsias platformas kalbėjo nedaug, tačiau artėjant naujos kartos modelių pasirodymui, koncerno atstovai pateikė daugiau informacijos apie „STLA Medium“ platformą, kurios pagrindu bus sukurta dešimtys skirtingų elektromobilių.
„STLA Medium“ bus naudojama kuriant kompaktinės ir vidutinės klasės automobilius. Ją šiuo metu planuoja naudoti „
Alfa Romeo“, „Citroën“, „Chrysler“, „DS“, „Jeep“, „Opel“ ir „
Peugeot“.
„STLA Medium“ platformą naudosiantys automobiliai bus gaminami Prancūzijoje („Peugeot 3008“), Vokietijoje („Opel Grandland“), Italijoje („Alfa Romeo“, „DS“, „Opel“ ir „Lancia“) ir Šiaurės Amerikoje („Chrysler“ ir „Jeep“.)
Modulinė platforma leis kurti automobilius, kurių ratų bazės ilgis galės svyruoti tarp 2700 ir 2900 mm, o bendras automobilių ilgis svyruos nuo 4300 iki 4900 mm. Maksimali prošvaisa galės siekti net 220 mm.
Nepriklausomai nuo automobilio dydžio, kiekvienas elektromobilis gaus 98 kWh talpos bateriją, kuri leis mišriu režimu įveikti iki 700 kilometrų siekiantį nuvažiuojamą atstumą. Pasirinkus „Performance“ versiją, nuvažiuojamas atstumas sumažės iki 500 kilometrų.
Ši platforma leis inžinieriams kurti automobilius su priekinių, galinių arba visų varančiųjų ratų pavara. Elektros pavaros galia svyruos nuo 160 iki 388 arklio galių.
„Stellantis“ taip pat teigia, jog naujoji platforma užtikrins dar neregėtą elektros variklių efektyvumą. Gamintojas pabrėžia, jog vidutinės energijos sąnaudos bus mažesnės negu 14 kWh.