Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Hyundai“ markės vadovų norai tapti pasaulinio lygio automobilių gamintoju išsipildė su kaupu. Pastatę labai stiprius pamatus Europoje, Azijoje ir Jungtinėse Valstijose, „Hyundai“ pradėjo įgyvendinti sekantį etapą.
„Hyundai“ kaip ir daugelis kitų gamintojų, puikiai supranta koks pelningas yra „Premium“ automobilių segmentas. Tačiau tai nėra vienintelis aukštesnės lygos privalumas.
„Hyundai“ neperseniausiai paskelbė naujieną, jog prabangių automobilių divizija bus pavadinta „Genesis“ vardu. Šio padalinio darbuotojai kurs automobilius, kurie bus orientuoti tik į „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes Benz“ pirkėjus.
Pirmosios kartos „Genesis“ sedanas buvo sutiktas palankiai, tačiau jam nepavyko sudrebinti „Premium“ segmento ir priversti „Audi“, „BMW“ ar „Mercedes Benz“ atstovų atkreipti dėmesį potencialų „Premium“ klubo kandidatą.
Viskas turėtų apsiversti aukštyn kojom, kai Europoje ir Šiaurės Amerikoje pasirodys visiškai naujas „Genesis G90“. Praėjusią savaitę „Hyundai“ ir „Genesis“ gimtinėje pristatytas modelis tapo pažangiausiu, prabangiausiu ir brangiausiu korėjietiškos markės automobiliu. Nors tą patį būtų galima pasakyti ir apie „Audi A8“, 7 serijos „BMW“ ar S klasės „Mercedes Benz“, korėjiečiai privalėjo sukurti automobilį, kuris vokiškiems analogams nenusileistų komfortu, surinkimo kokybe, apdailos medžiagomis ir kitomis savybėmis.
Naujasis „Genesis G90“ bus komplektuojamas su skirtingo galingumo benzininiais varikliais. Priklausomai nuo norų, automobilis galės turėti 3.3, 3.8 arba 5.0 litro darbinio tūrio benzininį agregatą. Visiškai naujas, 3.3 litro 6 cilindrų motoras išvystys 370 arklio galių. Tuo tarpu 3.8 litro 6 cilindrų ir 5.0 litrų 8 cilindrų agregatai išvystys atitinkamai 315 ir 425 arklio galias.
Žvelgiant į automobilio charakteristikas ir gamintojo paviešintas nuotraukas, susidaro įspūdis, jog korėjiečiai iš tikrųjų pagamino pilnavertę alternatyva vokiškiems flagmanams. Ar tokį patį įspūdį susidarysime pasižiūrėję žemiau esantį vaizdo įrašą?
„Hyundai“ markės vadovų norai tapti pasaulinio lygio automobilių gamintoju išsipildė su kaupu. Pastatę labai stiprius pamatus Europoje, Azijoje ir Jungtinėse Valstijose, „Hyundai“ pradėjo įgyvendinti sekantį etapą.
„Hyundai“ kaip ir daugelis kitų gamintojų, puikiai supranta koks pelningas yra „Premium“ automobilių segmentas. Tačiau tai nėra vienintelis aukštesnės lygos privalumas.
„Hyundai“ neperseniausiai paskelbė naujieną, jog prabangių automobilių divizija bus pavadinta „Genesis“ vardu. Šio padalinio darbuotojai kurs automobilius, kurie bus orientuoti tik į „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes Benz“ pirkėjus.
Pirmosios kartos „Genesis“ sedanas buvo sutiktas palankiai, tačiau jam nepavyko sudrebinti „Premium“ segmento ir priversti „Audi“, „BMW“ ar „Mercedes Benz“ atstovų atkreipti dėmesį potencialų „Premium“ klubo kandidatą.
Viskas turėtų apsiversti aukštyn kojom, kai Europoje ir Šiaurės Amerikoje pasirodys visiškai naujas „Genesis G90“. Praėjusią savaitę „Hyundai“ ir „Genesis“ gimtinėje pristatytas modelis tapo pažangiausiu, prabangiausiu ir brangiausiu korėjietiškos markės automobiliu. Nors tą patį būtų galima pasakyti ir apie „Audi A8“, 7 serijos „BMW“ ar S klasės „Mercedes Benz“, korėjiečiai privalėjo sukurti automobilį, kuris vokiškiems analogams nenusileistų komfortu, surinkimo kokybe, apdailos medžiagomis ir kitomis savybėmis.
Naujasis „Genesis G90“ bus komplektuojamas su skirtingo galingumo benzininiais varikliais. Priklausomai nuo norų, automobilis galės turėti 3.3, 3.8 arba 5.0 litro darbinio tūrio benzininį agregatą. Visiškai naujas, 3.3 litro 6 cilindrų motoras išvystys 370 arklio galių. Tuo tarpu 3.8 litro 6 cilindrų ir 5.0 litrų 8 cilindrų agregatai išvystys atitinkamai 315 ir 425 arklio galias.
Žvelgiant į automobilio charakteristikas ir gamintojo paviešintas nuotraukas, susidaro įspūdis, jog korėjiečiai iš tikrųjų pagamino pilnavertę alternatyva vokiškiems flagmanams. Ar tokį patį įspūdį susidarysime pasižiūrėję žemiau esantį vaizdo įrašą?