Artėjant vasarai – draudimo naujovė dviratininkams
Lietuva pamažu tampa ne tik krepšinio, bet apskritai aktyvaus laisvalaikio šalimi. Tai rodo ir kasmet didėjantis dviratininkų būrys Lietuvos miestuose. Tačiau Europos bendrovės „ERGO Insurance“ Lietuvoje ekspertai pastebi, kad populiarėjant šiai transporto priemonei daugėja ir patiriamų traumų skaičius. Vidutinė dviratininkų patiriama žala siekia apie 350 eurų, bet pasitaiko ir kur kas brangesnių. Vis daugiau žalos žmonės patiria ne tik dėl savo, bet ir dėl kitų dviratininkų kaltės. Dažniausiai dėl neatsargaus dviratininkų važiavimo stiliaus. Avarijos tarp dviratininkų ir kitų eismo dalyvių yra sprendžiamos taip pat kaip ir tarp dviejų automobilių, todėl dėl susidūrimo kaltas vairuotojas privalo padengti nuostolius nukentėjusiajam, kurie kartais prilygsta sunkios automobilių avarijos nuostolius. Didžiausia išmokėta žala 2014 m. po avarijos su dviratininku siekė daugiau nei 1000 eurų. „Dviratis tampa ne tik laisvalaikio priemone. Šiltuoju metų sezonu dviratis pakeičia viešąjį transportą ir net automobilius. Pastebėjome, kad vis daugiau žmonių kreipiasi norėdami apsidrausti ne tik savo transporto priemonę ar sveikatą važiuojant ja, bet ir apsisaugoti nuo kitų nuostolių. Todėl šiemet klientams pirmieji Lietuvoje pasiūlysime draudimą skirtą specialiai dviratininkams, kuris apims visas sritis“, – teigia Europos bendrovės „ERGO Insurance“ Lietuvoje Verslo klientų departamento Alternatyvių pardavimų kanalų grupės vadovas Mindaugas Budrys Pasak M. Budrio, apsidraudusieji dviratininkų draudimu galės jaustis saugiau ir dėl savo turto ir dėl sveikatos, nes išmokos bus mokamos patyrus kaulų lūžius ir kitas traumas bei praradus dviratį. Taip pat draudimas galios, jei bus padaryta žala kitų žmonių turtui ar sveikatai. Iki šiol norint gauti išmoką už šias žalas buvo reikalingi net trys draudimai. „Svarbus tampa ir turto žalos aspektas. Lietuvių požiūris į dviračius keičiasi iš esmės. Šiandien investicija nuo 400 iki 500 eurų į kokybišką ir saugų dviratį jau atrodo normali, todėl ir žalos netekus dviračio yra daug didesnės nei buvo važinėjant su senesniais ir paprastesniais dviračiais“, – teigia M. Budrys.
Lietuva pamažu tampa ne tik krepšinio, bet apskritai aktyvaus laisvalaikio šalimi. Tai rodo ir kasmet didėjantis dviratininkų būrys Lietuvos miestuose. Tačiau Europos bendrovės „ERGO Insurance“ Lietuvoje ekspertai pastebi, kad populiarėjant šiai transporto priemonei daugėja ir patiriamų traumų skaičius. Vidutinė dviratininkų patiriama žala siekia apie 350 eurų, bet pasitaiko ir kur kas brangesnių. Vis daugiau žalos žmonės patiria ne tik dėl savo, bet ir dėl kitų dviratininkų kaltės. Dažniausiai dėl neatsargaus dviratininkų važiavimo stiliaus. Avarijos tarp dviratininkų ir kitų eismo dalyvių yra sprendžiamos taip pat kaip ir tarp dviejų automobilių, todėl dėl susidūrimo kaltas vairuotojas privalo padengti nuostolius nukentėjusiajam, kurie kartais prilygsta sunkios automobilių avarijos nuostolius. Didžiausia išmokėta žala 2014 m. po avarijos su dviratininku siekė daugiau nei 1000 eurų. „Dviratis tampa ne tik laisvalaikio priemone. Šiltuoju metų sezonu dviratis pakeičia viešąjį transportą ir net automobilius. Pastebėjome, kad vis daugiau žmonių kreipiasi norėdami apsidrausti ne tik savo transporto priemonę ar sveikatą važiuojant ja, bet ir apsisaugoti nuo kitų nuostolių. Todėl šiemet klientams pirmieji Lietuvoje pasiūlysime draudimą skirtą specialiai dviratininkams, kuris apims visas sritis“, – teigia Europos bendrovės „ERGO Insurance“ Lietuvoje Verslo klientų departamento Alternatyvių pardavimų kanalų grupės vadovas Mindaugas Budrys Pasak M. Budrio, apsidraudusieji dviratininkų draudimu galės jaustis saugiau ir dėl savo turto ir dėl sveikatos, nes išmokos bus mokamos patyrus kaulų lūžius ir kitas traumas bei praradus dviratį. Taip pat draudimas galios, jei bus padaryta žala kitų žmonių turtui ar sveikatai. Iki šiol norint gauti išmoką už šias žalas buvo reikalingi net trys draudimai. „Svarbus tampa ir turto žalos aspektas. Lietuvių požiūris į dviračius keičiasi iš esmės. Šiandien investicija nuo 400 iki 500 eurų į kokybišką ir saugų dviratį jau atrodo normali, todėl ir žalos netekus dviračio yra daug didesnės nei buvo važinėjant su senesniais ir paprastesniais dviračiais“, – teigia M. Budrys.