• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vos savaitė lieka iki pirmą kartą Lietuvos automobilių ralio istorijoje rengiamo „300 ežerų ralio“. Zarasų apylinkės rugpjūčio viduryje (14 ir 15 dienomis) taps tikra ralio sostine. „300 ežerų ralis“, kurio oficialus pavadinimas „300 Lakes Rally“ – tai Lietuvos automobilių ralio čempionato V etapas bei Šiaurės Europos zonos ralio čempionato ir Baltijos šalių ralio čempionato statusą turinčios varžybos.
Ambicingas naujas organizatorius
Šį ralį rengia VšĮ „Automoprojektų“ kolektyvas. Galima sakyti, kad varžybų organizatorių siela – lenktynininkas Audrius Gimžauskas. Pats kilęs nuo Salako ir puikiai žinantis šio regiono kelius bei keliukus, Audrius ne sykį minėjo, kad žvyrinių kelių vaizdingose Zarasų apylinkėse net keliems raliams. Todėl ne veltui „300 ežerų ralis“ turi ne vaizdingą pavadinimą, bet turėtų įsiminti dalyviams dėl išties nepakartojamų ir naujų trasų. Turėdami išties puikų kelių arsenalą, organizatoriai ėmėsi rengti didelę ralio šventę.
Organizatoriai patys sau iškėlė aukčiausius tikslus. Todėl nepriekaištingi turėtų būti ne tik nepažįstami dalyviams greičio ruožai, bet ir daug kitų dalykų, kurie ralio virtuvėje atrodo tradiciniai, bet dažnai sugadina neblogą produktą.
Pavyzdžiui, šiame ralyje, bene pirmą kartą Lietuvoje rengiamų varžybų istorijoje, bus oficialios treniruotės. Bus galima išbandyti techniką maksimaliais režimais – tuo iki šiol mūsų sportininkai nebūdavo lepinami.
Be to, Zarasų miesto širdyje – saloje – bus įrengta speciali trasa, kurioje vienu metu važiuos du ekipažai. Šios paralelinės lenktynės, kurios bus ir šeštadienio, ir sekmadienio vakarą, turėtų būti itin patrauklios žiūrovams. O sportinkams ta dviejų kilometrų atkarpa tikrai nebus parodomoji – joje reikės įveikti dirbtinius tramplinus.
Be to, ralyje, žiūrovams palankiausiose vietose, bus fiksuojami dar dviejų nominacijų laureatai – didžiausio greičio ir tolimiausio šuolio. Tad greičio ir emocijų tikrai nestigs, o vakare Zaraso ežero Didžiojoje saloje bus galima ne tik išgirsti karštus lenktynininkų interviu, bet ir pasilinksminti su garsiausiais Lietuvos atlikėjais.
Tarp dalyvių – ir WRC technika
Varžybos, kurios rengiamos pirmą kartą, dažnai sutinkamos su gera atsargumo doze. Tačiau „300 ežerų ralis“, kurio organizatoriai jau beveik metus laiko plačiai skleidžia informaciją apie renginį, yra maloni išimtis. Į varžybas atvyksta ne tik visi be išimties pajėgiausi Lietuvos ralio meistrai, bet ir labai pajėgūs svečiai iš užsienio.
Po ilgokos pertraukos mūsų šalies trasose vėl pamatysime WRC klasės techniką – Saku Vierimaa ir Duncan McNiven iš Suomijos važiuos „Ford Focus WRC“ automobiliu. Tačiau svečiams iššūkį pasirengę mesti ir varžovai iš Rusijos, Latvijos, Baltarusijos, Švedijos, Ukrainos.
Tradiciškai gausi bus N4 klasė, tačiau kovoje dėl pergalės bendrojoje įskaitoje tarp favoritų gali būti ir „Open“ klasės ekipžai. Pavyzdžiui, senokai trasose nematyti Saulius Girdauskas ir Audrius Šošas vėl važiuos drauge – jie šį kartą pasirinko „Mitsubishi Colt“ automobilį. Svečiai iš užsienio turėtų būti tarp greičiausių dviem ratais varomų automobilių klasėje. Tačiau ir čia lietuviai turės savų kozirių – bus ralyje ir Dovilo Čiutelės ekipažas, važiuosiantis VAZ 2105, tradiciškai greitas būna Martynas Samsonas, pasirinkęs BMW.
Orientyras – WRC lenktynės
Ralio organizatorių komanda, mačiusi ne vieną Pasaulio ralio čempionato etapą, stengiasi iš įvairių šalių rengėjų perimti geriausius elementus. Daug naudingų patarimų buvo gauta iš Latvijos bei Estijos ralio kolegų, o jeigu kažkas „300 ežerų ralį“ palyginsite su Suomijoje vykstančiu „1000 ežerų raliu“, ko gero, organizatoriai būtų patenkinti. Jie tikisi, kad pirmą kartą vykstančios varžybos tikrai taps tradicinėmis.
Įdomios trasos, kurių saugumui bus skirtas ypatingas dėmesys, racionali renginio logistika (nuo Zarasų miesto net ir tolimiausi greičio ruožai bus nutolę tik apie 20 kilometrų), ypač įdomi laisvalaikio programa ralio gerbėjams – visa tai daroma, kad rugpjūčio vidurys zarasiškiams ir laukiamam gausiam svečių būriui paliktų tik kuo geriausius atsiminimus.
Prieš šį ralį jau dabar žadama, kad ne vieną kartą bus pasakyta „pirmą kartą Lietuvos ralio istorijoje...“. Ir tikimasi, kad „300 ežerų ralis“ turės ilgą istoriją.
Organizatorių pateikta informacija


Automanas taip pat primena:
Nuo rugpjūčio mėn. 2 d. prekyboje pasirodė ralio paketai, į kurių sudėtį įeina ir ralio pasas, identifikuosiantis tikrąjį ralio gerbėją.
Ralio pakete esantis pasas suteikia galimybę patekti į bet kurį greičio ruožą šeštadienį ir sekmadienį, nemokamai patekti į testinį greičio ruožą (Shakedown), serviso zoną, miesto greičio ruožą, taip pat ir į specialųjį greičio ruožą (Super special stage) šeštadienį ir sekmadienį, bei pramoginę renginio dalį – koncertą.
Kiekviename ralio pakete esančiame ralio žurnale yra visa žiūrovui reikalinga informacija (žemėlapiai, greičio ruožų aprašymai, Zarasų miesto gatvių uždarymo schema).
Informaciją apie platinimo taškus oficialiame ralio
puslapyje.

Vos savaitė lieka iki pirmą kartą Lietuvos automobilių ralio istorijoje rengiamo „300 ežerų ralio“. Zarasų apylinkės rugpjūčio viduryje (14 ir 15 dienomis) taps tikra ralio sostine. „300 ežerų ralis“, kurio oficialus pavadinimas „300 Lakes Rally“ – tai Lietuvos automobilių ralio čempionato V etapas bei Šiaurės Europos zonos ralio čempionato ir Baltijos šalių ralio čempionato statusą turinčios varžybos.
Ambicingas naujas organizatorius
Šį ralį rengia VšĮ „Automoprojektų“ kolektyvas. Galima sakyti, kad varžybų organizatorių siela – lenktynininkas Audrius Gimžauskas. Pats kilęs nuo Salako ir puikiai žinantis šio regiono kelius bei keliukus, Audrius ne sykį minėjo, kad žvyrinių kelių vaizdingose Zarasų apylinkėse net keliems raliams. Todėl ne veltui „300 ežerų ralis“ turi ne vaizdingą pavadinimą, bet turėtų įsiminti dalyviams dėl išties nepakartojamų ir naujų trasų. Turėdami išties puikų kelių arsenalą, organizatoriai ėmėsi rengti didelę ralio šventę.
Organizatoriai patys sau iškėlė aukčiausius tikslus. Todėl nepriekaištingi turėtų būti ne tik nepažįstami dalyviams greičio ruožai, bet ir daug kitų dalykų, kurie ralio virtuvėje atrodo tradiciniai, bet dažnai sugadina neblogą produktą.
Pavyzdžiui, šiame ralyje, bene pirmą kartą Lietuvoje rengiamų varžybų istorijoje, bus oficialios treniruotės. Bus galima išbandyti techniką maksimaliais režimais – tuo iki šiol mūsų sportininkai nebūdavo lepinami.
Be to, Zarasų miesto širdyje – saloje – bus įrengta speciali trasa, kurioje vienu metu važiuos du ekipažai. Šios paralelinės lenktynės, kurios bus ir šeštadienio, ir sekmadienio vakarą, turėtų būti itin patrauklios žiūrovams. O sportinkams ta dviejų kilometrų atkarpa tikrai nebus parodomoji – joje reikės įveikti dirbtinius tramplinus.
Be to, ralyje, žiūrovams palankiausiose vietose, bus fiksuojami dar dviejų nominacijų laureatai – didžiausio greičio ir tolimiausio šuolio. Tad greičio ir emocijų tikrai nestigs, o vakare Zaraso ežero Didžiojoje saloje bus galima ne tik išgirsti karštus lenktynininkų interviu, bet ir pasilinksminti su garsiausiais Lietuvos atlikėjais.
Tarp dalyvių – ir WRC technika
Varžybos, kurios rengiamos pirmą kartą, dažnai sutinkamos su gera atsargumo doze. Tačiau „300 ežerų ralis“, kurio organizatoriai jau beveik metus laiko plačiai skleidžia informaciją apie renginį, yra maloni išimtis. Į varžybas atvyksta ne tik visi be išimties pajėgiausi Lietuvos ralio meistrai, bet ir labai pajėgūs svečiai iš užsienio.
Po ilgokos pertraukos mūsų šalies trasose vėl pamatysime WRC klasės techniką – Saku Vierimaa ir Duncan McNiven iš Suomijos važiuos „Ford Focus WRC“ automobiliu. Tačiau svečiams iššūkį pasirengę mesti ir varžovai iš Rusijos, Latvijos, Baltarusijos, Švedijos, Ukrainos.
Tradiciškai gausi bus N4 klasė, tačiau kovoje dėl pergalės bendrojoje įskaitoje tarp favoritų gali būti ir „Open“ klasės ekipžai. Pavyzdžiui, senokai trasose nematyti Saulius Girdauskas ir Audrius Šošas vėl važiuos drauge – jie šį kartą pasirinko „Mitsubishi Colt“ automobilį. Svečiai iš užsienio turėtų būti tarp greičiausių dviem ratais varomų automobilių klasėje. Tačiau ir čia lietuviai turės savų kozirių – bus ralyje ir Dovilo Čiutelės ekipažas, važiuosiantis VAZ 2105, tradiciškai greitas būna Martynas Samsonas, pasirinkęs BMW.
Orientyras – WRC lenktynės
Ralio organizatorių komanda, mačiusi ne vieną Pasaulio ralio čempionato etapą, stengiasi iš įvairių šalių rengėjų perimti geriausius elementus. Daug naudingų patarimų buvo gauta iš Latvijos bei Estijos ralio kolegų, o jeigu kažkas „300 ežerų ralį“ palyginsite su Suomijoje vykstančiu „1000 ežerų raliu“, ko gero, organizatoriai būtų patenkinti. Jie tikisi, kad pirmą kartą vykstančios varžybos tikrai taps tradicinėmis.
Įdomios trasos, kurių saugumui bus skirtas ypatingas dėmesys, racionali renginio logistika (nuo Zarasų miesto net ir tolimiausi greičio ruožai bus nutolę tik apie 20 kilometrų), ypač įdomi laisvalaikio programa ralio gerbėjams – visa tai daroma, kad rugpjūčio vidurys zarasiškiams ir laukiamam gausiam svečių būriui paliktų tik kuo geriausius atsiminimus.
Prieš šį ralį jau dabar žadama, kad ne vieną kartą bus pasakyta „pirmą kartą Lietuvos ralio istorijoje...“. Ir tikimasi, kad „300 ežerų ralis“ turės ilgą istoriją.
Organizatorių pateikta informacija


Automanas taip pat primena:
Nuo rugpjūčio mėn. 2 d. prekyboje pasirodė ralio paketai, į kurių sudėtį įeina ir ralio pasas, identifikuosiantis tikrąjį ralio gerbėją.
Ralio pakete esantis pasas suteikia galimybę patekti į bet kurį greičio ruožą šeštadienį ir sekmadienį, nemokamai patekti į testinį greičio ruožą (Shakedown), serviso zoną, miesto greičio ruožą, taip pat ir į specialųjį greičio ruožą (Super special stage) šeštadienį ir sekmadienį, bei pramoginę renginio dalį – koncertą.
Kiekviename ralio pakete esančiame ralio žurnale yra visa žiūrovui reikalinga informacija (žemėlapiai, greičio ruožų aprašymai, Zarasų miesto gatvių uždarymo schema).
Informaciją apie platinimo taškus oficialiame ralio
puslapyje.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų