• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Ieva Stundytė

REKLAMA


Ką daryti, kai rankoje laikai standartinės „Corollos“ raktelius, bet noras išsiskirti ir turėti tokį automobilį, kuris prikaustytų dėmesį – didesnis nei galima įsivaizduoti? Atsakymas paprastas – atiduoti visą laiką, jėgas ir skintis kelią į automano pasaulį. Žinoma, būtų paprasta įsigyti jau išsiskiriantį ir ekstravagantišką automobilį, bet dar maloniau, kai visi jo pokyčiai atlikti pačio savininko rankomis. Būtent todėl šiandien kalbiname vieną tokių atsidavusių savo automobiliui žmonių – vieną iš japoniškų automobilių mylėtojų klubo „Sunrise Cruisers“ įkūrėjų – Arną Babrauską.

REKLAMA
REKLAMA

Arnai, pristatyk savo automobilį?


- Vairuoju „Toyota Corolla“ su 2 litrų, „D4D“ varikliu. „Corolla“ gimusi 2004 metais Japonijoje, o ne, kaip dažniausiai sutinkama, Europoje.

REKLAMA

Kiek laiko vairuoji savo transporto priemonę? Kodėl įsigijai būtent Toyota ir būtent šį automobilį?


- Į mano garažą „Corolla“ įriedėjo dar 2014 metų gegužės pirmąją. Bendrai „Toyotą“pasirinkau todėl, kad didelę įtaką šiam sprendimui darė šeima – jau daugelį metų visi artimieji vairuoja būtent šios markės automobilius. Prieš šį pirkinį vairavau senesnės kartos „Toyota Corollą E11“, buitiškai dar vadinama „varliakę“, tačiau susiklosčius tam tikroms aplinkybėms, ją sudaužiau. Reikėjo naujo kasdieninėms reikmėms tinkančio automobilio, to pačio varianto arba net senesnio pirkti nesinorėjo, todėl įsigijau sekančios kartos modelį. Kaip ir minėjau, didelę įtaką sprendimui padarė ir tai, kad ji surinkta būtent Japonijoje.

REKLAMA
REKLAMA


Nuotrauka (2)


Nuo ko prasidėjo „Corollos“ modifikavimas?


- Viskas prasidėjo nuo to, kad vienas draugas turėjo tokį patį automobilį su pilna „TTE“ apdaila, kuri gatvėje tikrai nėra kasdien sutinkama. Neslėpsiu, jo mašina tikrai traukė akį. Būtent dėl to nusprendžiau ir saviškę palepinti tokiomis pačiomis dalimis. Susipirkus spoilerį, galinį bamperį, slenksčius bei priekinę lūpą viskas buvo vienu metu nudažyta, sutvarkyta bei sudėta ant mano automobilio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kokie darbai buvo atlikti?


- Kaip ir minėjau, visų pirma susidėjau „TTE“ apdailą. Vėliau nusprendžiau pasikeisti visą saloną – senojo liko tik priekinė panelė, vairas ir pan. Nuėmiau paprastus skardinius ratus ir uždėjau „Japan Racing JR3 R17“ ratlankius. Galų gale pribrendo laikas ir dropui – „Corolla“ nusileido arčiau žemės apie 6 cm. Kol kas paskutinis rimtesnis modas – „TS Facelift“ priekio swap‘as.

REKLAMA


Nuotrauka (3)


Kiek laiko truko svarbiausios modifikacijos?


- Mano nuomone, kol turi projektą, tol jokios modifikacijos niekada nebus užbaigtos. Kai kažką veiki su automobiliu rimtesnio ir jis tau reikalingas ne tik kaip transporto priemonė iš taško A nuvažiuoti į tašką B – tu visada bandysi jį vesti tobulumo link.. bet taip niekada ir neprivesi, nes tobulumui – ribų nėra. Kad ir kiek mašina jau turės modifikacijų, norėdamas visada atrasi į ką dar suinvestuoti pinigų, ką pakeisti. Trumpai tariant, tai yra veikla, kuri turi pradini atskaitos tašką, bet galinio – ne. Iki kol jo neparduodi.

REKLAMA

Ar yra nutikę kokių įsimintinų įvykių „Corollos“ projekto vystymo eigoje?


- Vienas smagesnių nutikimų prasidėjo šių metų balandžio gale. Atvykus į Kaune organizuojamą Toyota automobilių susitikimą, kolega įkalbėjo dalyvauti pirmajame mano gyvenime rimtesniame renginyje „Jap Cars Grand Meet Lithuania“. Deja, buvo nutikę taip, kad iki renginio liko daug mažiau nei mėnuo, o aš buvau su nubrozdintu automobilio priekiu (koviniai randai po žiemos), automobilis buvo apardytas, o po žiemos sezono apdailos detalės buvo dar tik taisymo procese. Teko skubiai kibti į darbus: pabaigti dažyti ratus, perdažyti priekinį bei galinį bamperius, atpoliruoti automobilį bei padaryti kokybiškų nuotraukų. Likus dviem savaitėms iki renginio skelbimuose atradau TS Fl priekinį bamperį, kurio negalėjau rasti jau trejus metus. Pasitaikius tokiai galimybei – negalėjau neįsigyti naujo pirkinio. Likus trims dienoms iki renginio bamperis dar buvo dažomas, automobilis dar nebuvo nupoliruotas, nuotraukų taip pat nebuvo. Galų gale viskas buvo atlikta laiku, tačiau tam reikėjo praleisti likusias naktis garaže prie automobilio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Nuotrauka (5)


Ar viską darei vienas pats, ar sulaukei kokios nors pagalbos?


- Didžioji dalis darbų buvo atlikta pačio garaže, o su darbais, kuriems jau reikėjo specialios įrangos – padėjo draugai, kurie tuo užsiima rimčiau.


Ar buvo kokių sunkumų?


- Pats didžiausias sunkumas – dalių paieška, nes „Corolla“ tikrai nėra tas automobilis, kuris būtų dažnai modifikuojamas. Ir bendrai paėmus – tai nėra mašina, kurios dalių yra apstu kaip kokių „Honda Civic“ arba „BMW e36“. Taip pat dar viena didelė tikrų japonų problema – korozijos paveikti varžtai.

REKLAMA


Nuotrauka (6)


Kokie tavo ateities planai, susiję su „Corollos“ modifikacijomis?


- Jei kalbėtume apie išorę, tai pirmoje vietoje mano mintyse šiuo metu yra mašinos perdažymas bei orinės pakabos susidėjimas. Taip pat mąstau ir apie kelis apdailos niekučius, tokius kaip galinis difuzorius, priekinis spliteris, slenksčių pažeminimai. Žinoma, tai darbai artimiausiam sezonui, bet kaip ir minėjau, su kiekvienu sezonu tų darbų galima sugalvoti – tereikia noro, laiko ir papildomų investicijų.

REKLAMA

Antrosios pusės komentaras:


Aš labai džiaugiuosi ir didžiuojuosi Arnu. Kiekvieną dieną matau, kaip jis įnirtingai ieško naujų dalių, domisi šia veikla, stebi įvairius vaizdo įrašus internetinėje erdvėje, bendrauja su žmonėmis, turinčiais tą pačią aistrą. Kiekvieną nepasisekimą išgyvena, bet kiekvieną laimėjimą ir pergalę lydi plati šypsena ir džiaugsmas. Man daugiau nieko ir nereikia – tik kad jis būtų laimingas ir tinkamai save realizuotų. Nežinau, ar norom, ar nenorom, bet Arnas ir mane įtraukė į savo veiklą: dalyvaujame renginiuose Lietuvos mastu, kartas nuo karto ir aš prisidedu, jei ne prie darbų šalia automobilio, tai bent jau prie jo švaros palaikymo. Bet kuriuo atveju žinau tiek, kad jį palaikysiu visais 100 procentų, nes nėra nieko geriau, kaip tikslingai eiti savo užsibrėžtu keliu su artimųjų palaikymu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Nuotrauka (13)


Atliktų modifikacijų sąrašas:




  • TSport facelift priekio swapas




  • Custom Facelift priekiniai tamsiniai žibintai




  • TTE Slenksčiai




  • Facelift galinis bamperis su TTE pažeminimais




  • TTE galinis spoileris




  • Nuimti visi moldingai




  • Japan Racing JR3 ratai




  • Custom JDM galiniai žibintai




  • Daug apdailos niekučių (vėjo deflektoriai, galinis tow hook, TRD antena, TTE badges, TTE shift knob)




  • Remus išmetimo bakelis




  • Bilstein Žeminti amortizatoriai ~15mm




  • KYB žemintos spyruoklės 45mm




  • Oda persiūtas salonas




  • Perlituotas visas salono apšvietimas į LED iš žalios į Baltą/Raudoną




  • Įdėtos Subaru WRX STi priekinės sėdynės




GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų