Jau rytoj ant arenos betono dėl žiūrovų simpatijų bei 4000 eurų prizinio fondo susirungs stipriausi Lietuvos ir Europos drifteriai. Kartu su jais ir areną užgulsiančiais aistruoliais, čia taip pat įsitaisys ir kompaktiška autosporto paroda – vienas įspūdingiausių jos eksponatų, Dakaro dykumų maratonui skirtas Antano Juknevičiaus „Mebar“ jau stebina kelio „Vilnius-Kaunas“ keleivius. Šalia šio, iš ties įspūdingo eksponato savo vietą rasti žada ir „Samsonas Motorsport“ – nacionalinis sportinių pavarų dėžių gamintojas, garsinantis Lietuvos vardą savo inžinerijos žiniomis. Susirinkę arenoje turės unikalų šansą iš arti pažiūrėti tūkstančius arklio galių atlaikančius Martyno kūrinius.
Apsižvalgę arenos koridoriuose, aistruoliai bus pakviesti į trečius metus vykstantį show. Moto-akrobatai, daugiakovės varžybos su Lietuvos ralio, bei žiedinių lenktynių meistrais taps tik įžanga į pagrindinį vakaro kozirį – drifto kovas. Iš paskutinių bandydami spėti pasiruošti, paskutines keletą savaičių miego trūkumą kenčia ir daugkartinis drifto karalius Andrius Vasiliauskas ir mažą stebuklą per tris savaites sukūrusi „NP Team“ ekipa, su Povilu Lencevičiumi priešaky. Jų bolidai šiuo metu puošiasi savo kėbulus ir jau ryt ryte skubės į arenos vidų.
Pakalbinti renginio organizatoriai nedrįsta spėlioti, kas šį kart džiaugsis aukščiausiu podiumo laipteliu, tačiau neabejoja, jog dėl jo dalyviams teks pasistengti tiek dėl žiūrovų, tiek dėl teisėjų simpatijų. Variklių gausmas „Žalgirio“ arenos stogą pradės kilnoti jau anksti ryte prasidėsiančiomis treniruotėmis, o ketvirtą valandą, sulaukus įspūdingo „Bliko“ fejerverko, tik arenos betonas ir šešiolika pilotų atsakys ar Lietuva gali konkuruoti su Europa.