Prieš keletą metų „Volkswagen“ pristatė intriguojančią „Golf R 400“ koncepciją, kuri buvo aprūpinta 400 arklio galių ir 450 Nm sukimo momentą išvystančiu 2 litrų, 4 cilindrų benzininiu varikliu. Tuomet „Volkswagen“ žadėjo, jog „R 400“ pasieks serijinę gamybą ir kainuos šiek tiek daugiau negu standartinis „Golf R“. Vis dėlto, projektui vėliau buvo uždegta raudona šviesa, nes „VAG“ koncerną supurtė daugelyje žiniasklaidos priemonių apkalbėtas „dyzelgeitas“. Dabar - 2017 metais, beprotiškiausia „Golf“ versija sugrįžo į bandymų poligoną su keliais pakeitimais, kurie turėtų pradžiuginti daugelį automanų.
Naujoji „Golf“ versija bus vadinama „Golf R420“ vardu ir bus komplektuojama ne su 4 cilindrų, o 5 cilindrų „Audi“ jėgos agregatu. Tai reiškia, jog atnaujintas beprotiškos „Golf“ versijos variklio skyriuje pamatysime 2,5 litro, 5 cilindrų benzininį motorą.
„Audi TT RS“ ir „RS3“ modeliuose montuojamas variklis be didelių problemų sugeba išvystyti 400 arklio galių, tad galima tikėtis, jog „Golf R420“ versijoje išvysime motorą, kuris išvystys 400 ar net 420 arklio galių.
„Volkswagen“ inžinieriai norėdami tinkamai atsisveikinti su septintos kartos „Golf“ modeliu, leis visiems automobilių entuziastams pasimėgauti ypatinga ir labai greita „Golf“ hečbeko versija, kuri valdymo savybėmis, greičiu ir dinamika nenusileis „Audi RS3“ bei „Mercedes Benz A45 AMG“.
Kitų metų pradžioje pasirodysiantis modelis bus komplektuojamas tik su keturių varančiųjų ratų pavara ir „DSG“ pavarų dėže.
Naujoji „Golf“ versija kainuos maždaug 50 000 eurų. Šiek tiek daugiau nei „Golf R“ ir šiek tiek mažiau negu „Audi RS3“.