Kėbulo pasirinkimas – viena. Tai ką „Trolis“ daro su juo – visai kita. Šansą palysti po automobilio apačia ir peržvelgti techninius sprendimus turėjęs „Vimota – EEDC“ organizatorius Mantas Kuzmarskis stebėjosi, jog kone visi važiuoklės derinimo sprendimai yra.... klaidingi. Tačiau, pasak Trelos, automobilio važiuoklę sureguliavus pagal jau standartu virtusius parametrus, jam važiuoti pasidaro nepatogu ir jis nesijaučia saugiai, tad jau kone penkmetį jis keliauja savo keliu ir kolegų patarimų neprašo, o Lenkijos čempiono titulas byloja, jog vieno teisingo atsakymo kaip turėtų būti paruoštas automobilis tiesiog nėra.
2014-aisiais Pawel šiose varžybose užėmė 3-ąją vietą, nusileisdamas Lietuvos talentui Mantui Kulvinskui ir dabartiniam stipriausios pasaulio lygos „Formula Drift“ pilotui Kristaps Blušs – šiemet lenko kelyje nemažai stiprių oponentų, tačiau jį galima nesunkiai laikyti vienu iš varžybų favoritų.
Jau penktadienį Pawel Trela ir kitus „Vimota – EEDC“ pilotus bus galima išvysti Kačerginės „Nemuno žiede“ prasidėsiančiose treniruotėse, kurias seks šeštadienį vyksiančios varžybos.