Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Apie šį „Datsun“ modelį yra parašyta labai daug įvairiausių istorijų, tačiau vargu ar bent vienas „Datsun 510“ atrodo ir skamba kaip štai ši JDM klasika.
Kuo šis „Datsun“ ypatingas? Reikėtų pradėti nuo to, jog galinius automobilio ratus suka ne senutėlis, beveik 100 arklio galių išvystantis motoras, bet gausiai patobulintas „SR20DET“ agregatas, kuris šiai dienai išspaudžia net 380 arklio galių!
Nors automobilio vizualinė pusė buvo pagražinta tik truputėlį, tuo tarpu techninė mašinos dalis neturi nieko bendro su senuoju „Datsun 510“. Pavarų dėžė, variklis, pakabos komponentai ir net diferencialas priklauso modernesniems automobiliams.
Tad pasiruoškite ir mėgaukitės puikiais vaizdais ir garsais!
Apie šį „Datsun“ modelį yra parašyta labai daug įvairiausių istorijų, tačiau vargu ar bent vienas „Datsun 510“ atrodo ir skamba kaip štai ši JDM klasika.
Kuo šis „Datsun“ ypatingas? Reikėtų pradėti nuo to, jog galinius automobilio ratus suka ne senutėlis, beveik 100 arklio galių išvystantis motoras, bet gausiai patobulintas „SR20DET“ agregatas, kuris šiai dienai išspaudžia net 380 arklio galių!
Nors automobilio vizualinė pusė buvo pagražinta tik truputėlį, tuo tarpu techninė mašinos dalis neturi nieko bendro su senuoju „Datsun 510“. Pavarų dėžė, variklis, pakabos komponentai ir net diferencialas priklauso modernesniems automobiliams.
Tad pasiruoškite ir mėgaukitės puikiais vaizdais ir garsais!