Apie naujos kartos modelio pristatymą kalbos sklando pakankamai ilgai. „Nissan“ netgi praėjusiais metais pademonstravo puikiai atrodančią koncepciją, tačiau po to iš „Nissan“ stovyklos negirdėjome jokių naujienų.
„Super taurės“ varžybų metu, automobilių gamintojas iš Japonijos pademonstravo pakankamai šmaikščią reklamą, kurioje netikėtai pademonstruojama visiškai nauja „Nissan Maxima“. Reklamoje demonstruojamas automobilis neatrodo kaip praėjusiais metais pristatyta koncepcija, o kaip serijinei gamybai paruoštas modelis.
Atrodo neblogai, netgi labai neblogai. Ką manote Jūs?
Praėjusį savaitgalį, beveik visi Jungtinių Valstijų gyventojai stebėjo amerikietiškojo futbolo „Super taurės" varžybas, kurių metu koncertavo daugybė populiariosios muzikos atlikėjų, pristatoma daugybė naujausių produktų. „Nissan“ šių rungtynių metu pristatė net keletą svarbių naujienų, tačiau pati svarbiausiai greičiausiai yra štai ši - naujos kartos „Nissan Maxima“.
„Nissan Maxima“ vardas Europoje pradingo 2004 metais, kai japonai nusprendė vidutinio dydžio sedaną pardavinėti tik tuose žemynuose, kuriuose jis būtų mylimas ir gerbiamas. Kadangi europiečiai labiau mėgsta hečbekus, buvo nuspręsta, jog „Maxima“ senajame žemyne nebebus pardavinėjamas.
Tuo tarpu Jungtinėse Valstijose, vidutinio dydžio sedanas tapo neįtikėtinai populiarus. „Nissan Maxima“ yra vienas populiariausių kompanijos modelių nešančių didžiulį pelną. Nors jis niekada negalėjo pasigirti populiariausiojo titulu, tačiau tai nereiškia, jog „Nissan“ apie karaliaus sostą nesvajoja.
Praėjusį savaitgalį, beveik visi Jungtinių Valstijų gyventojai stebėjo amerikietiškojo futbolo „Super taurės" varžybas, kurių metu koncertavo daugybė populiariosios muzikos atlikėjų, pristatoma daugybė naujausių produktų. „Nissan“ šių rungtynių metu pristatė net keletą svarbių naujienų, tačiau pati svarbiausiai greičiausiai yra štai ši - naujos kartos „Nissan Maxima“.
„Nissan Maxima“ vardas Europoje pradingo 2004 metais, kai japonai nusprendė vidutinio dydžio sedaną pardavinėti tik tuose žemynuose, kuriuose jis būtų mylimas ir gerbiamas. Kadangi europiečiai labiau mėgsta hečbekus, buvo nuspręsta, jog „Maxima“ senajame žemyne nebebus pardavinėjamas.
Tuo tarpu Jungtinėse Valstijose, vidutinio dydžio sedanas tapo neįtikėtinai populiarus. „Nissan Maxima“ yra vienas populiariausių kompanijos modelių nešančių didžiulį pelną. Nors jis niekada negalėjo pasigirti populiariausiojo titulu, tačiau tai nereiškia, jog „Nissan“ apie karaliaus sostą nesvajoja.