• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiandien „Nissan" pristatė naujausią „Nissan GT-R Nismo" modifikaciją, kurios dėka gamintojas nori dar labiau sustiprinti įspūdį, jog tai idealiausias įrankis tiems, kurie ieško didžiausio vairavimo malonumo.
Ribotos laidos versija, palyginus su standartine, pasižymės keliomis išskirtinėmis modifikacijomis.
Viena iš jų – nenudažytas variklio dangtis, pagamintas iš anglies pluošto. Bendrovės teigimu, šis sprendimas ne tik sustiprina sportiško automobilio įspūdį, bet ir padėjo atsikratyti 100 gramų viršsvorio.
Tik šiai versijai būdingų priedų sąrašą taip pat papildo 20 colių skersmens kaltiniai „Rays“ ratlankiai bei už jų slypinti atnaujinta „Brembo“ stabdžių sistema. Šis „Nissan GT-R Nismo“ bus pirmasis serijinis japoniškas automobilis pasaulyje, kuris bus aprūpintas 410 mm skersmens stabdžių diskais priekyje ir 390 mm stabdžių diskais gale.

Šiandien „Nissan" pristatė naujausią „Nissan GT-R Nismo" modifikaciją, kurios dėka gamintojas nori dar labiau sustiprinti įspūdį, jog tai idealiausias įrankis tiems, kurie ieško didžiausio vairavimo malonumo.
Ribotos laidos versija, palyginus su standartine, pasižymės keliomis išskirtinėmis modifikacijomis.
Viena iš jų – nenudažytas variklio dangtis, pagamintas iš anglies pluošto. Bendrovės teigimu, šis sprendimas ne tik sustiprina sportiško automobilio įspūdį, bet ir padėjo atsikratyti 100 gramų viršsvorio.
Tik šiai versijai būdingų priedų sąrašą taip pat papildo 20 colių skersmens kaltiniai „Rays“ ratlankiai bei už jų slypinti atnaujinta „Brembo“ stabdžių sistema. Šis „Nissan GT-R Nismo“ bus pirmasis serijinis japoniškas automobilis pasaulyje, kuris bus aprūpintas 410 mm skersmens stabdžių diskais priekyje ir 390 mm stabdžių diskais gale.

REKLAMA


Išskirtiniu „Nissan GT-R“ bruožu tapusi jėgainė šioje versijoje išliko nepakitusi. Automobilio keturis ratus suks 3,8 litro, 6 cilindrų, benzininis variklis, kuriam kompaniją palaikys du turbokompresoriai. Pastarieji, beje, buvo pasiskolinti iš „Nissan GT-R Nismo GT3“ sportinio bolido ir yra gerokai našesni negu standartiniame „Nissan GT-R“ naudojami analogai.
„Su GT-R Nismo visuomet siekėme suteikti didžiausią vairavimo malonumą“, – automobilio pristatymo metu kalbėjo Hiroshi Tamura.
„Mūsų komanda nuolatos laikosi tų pačių, bet aukštų standartų kuomet kuriame GT-R modelius. Mes kruopščiai deriname variklio komponentus, esant progai atsikratome viršsvorio ir palaipsniui tobuliname GT-R išvaizda, jog savo klientams galėtume pasiūlyti geriausią galios, našumo ir gerų emocijų pusiausvyrą“, – pridūrė „Nissan GT-R“ automobilių specialistas.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų