Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Porsche“ prieš keletą dienų oficialiai pristatė atnaujintą „911“ modelių gamą. Nors atnaujinti automobiliai vizualiai mažai kuo skiriasi nuo modelio, kurį labai greitai bus galima įsigyti tik naudotų automobilių skelbimų portaluose, tačiau pati svarbiausia naujiena yra turbo-benzininiai varikliai.
Nuo šiol, kiekvienas „911“ modelis (išskyrus „GT2“), bus komplektuojami su turbo-benzininiais agregatais ir varikliais, kurių darbinis tūris prasideda nuo 3.0 litrų.
Nors turbinos padėjo padidinti variklių efektyvumą, tačiau keletas pavyzdžių įrodo, kad šiuolaikiniai automobiliai gavę turbinas, praranda dalelę charakterio. Trumpai tariant, mes kalbame apie variklio skleidžiamą garsą.
Taigi, kyla natūralus klausimas - „Ar Porsche 911 prarado vieną svarbiausių savo savybių?“ Į šį klausimą galima atsakyti tik vienu būdu - užsidėti ausines ir paklausykite kaip skamba naujasis benzininis motoras.
„Porsche“ prieš keletą dienų oficialiai pristatė atnaujintą „911“ modelių gamą. Nors atnaujinti automobiliai vizualiai mažai kuo skiriasi nuo modelio, kurį labai greitai bus galima įsigyti tik naudotų automobilių skelbimų portaluose, tačiau pati svarbiausia naujiena yra turbo-benzininiai varikliai.
Nuo šiol, kiekvienas „911“ modelis (išskyrus „GT2“), bus komplektuojami su turbo-benzininiais agregatais ir varikliais, kurių darbinis tūris prasideda nuo 3.0 litrų.
Nors turbinos padėjo padidinti variklių efektyvumą, tačiau keletas pavyzdžių įrodo, kad šiuolaikiniai automobiliai gavę turbinas, praranda dalelę charakterio. Trumpai tariant, mes kalbame apie variklio skleidžiamą garsą.
Taigi, kyla natūralus klausimas - „Ar Porsche 911 prarado vieną svarbiausių savo savybių?“ Į šį klausimą galima atsakyti tik vienu būdu - užsidėti ausines ir paklausykite kaip skamba naujasis benzininis motoras.