• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pamojuokite naujausiems „Volkswagen ID“ šeimos nariams – „ID.5“ ir intriguojančiai atrodančiam „ID.5 GTX“, kuris turėtų sudominti dinamikos ir tyrų vairavimo potyrių ištroškusius vairuotojus.
„Volkswagen“ naudodamasi proga užpildyti bet kokias visureigiškos išvaizdos automobilių nišas, „ID.3“ ir „ID.4“ gretas papildė su modeliu, kuris techniškai ir vizualiai yra labai artimas „ID.4“, tačiau nuožulni stogo linija bei keletas pakeitimų programinėje įrangoje leis džiaugtis automobiliu, kuris į vairuotojo komandas reaguos vikriau ir energingiau.

Pamojuokite naujausiems „Volkswagen ID“ šeimos nariams – „ID.5“ ir intriguojančiai atrodančiam „ID.5 GTX“, kuris turėtų sudominti dinamikos ir tyrų vairavimo potyrių ištroškusius vairuotojus.
„Volkswagen“ naudodamasi proga užpildyti bet kokias visureigiškos išvaizdos automobilių nišas, „ID.3“ ir „ID.4“ gretas papildė su modeliu, kuris techniškai ir vizualiai yra labai artimas „ID.4“, tačiau nuožulni stogo linija bei keletas pakeitimų programinėje įrangoje leis džiaugtis automobiliu, kuris į vairuotojo komandas reaguos vikriau ir energingiau.

REKLAMA


„ID.5“ – elektrinis, sportiškas ir elegantiškas. Su juo įžengiame į naują rinkos segmentą“, – apie naująjį gaminį pasakoja „Volkswagen" valdybos pirmininkas Ralfas Brandstätteris.
Kad ir kaip keistai nuskambėtų, tačiau „Volkswagen“ iš tikrųjų žengia į naują segmentą. Šiuo metu rinkoje nėra daug kupė siluetą turinčių SUV tipo elektrinių automobilių, tačiau netrukus „ID.5“ turės konkurentą, atvykusį iš „Volkswagen Group“ tvarto.
Ar sportiškai akcentais padabinti „Volkswagen ID.5“ privers jus pamiršti „GTI“?
„ID.5 įkūnija ateities dizaino tendencijas, kuriose bus akcentuojamos aerodinamiškos, išraiškingos ir sportiškos kėbulo linijos“, - sako „Volkswagen“ vyriausiasis dizaineris Jozefas Kabaňas.
Jis pabrėžia, kad nepaisant dinamiškų kėbulo formų, „ID.5“ interjeras buvo sukurtas taip, kad jame būtų daug erdvės, o nuožulnesnė stogo linija padėjo pagerinti aerodinaminio pasipriešinimo koeficientą, kuris siekia 0,26 Cd. Palyginimui – „ID.4“ rodiklis siekia 0,28 Cd.
Ar sportiškai akcentais padabinti „Volkswagen ID.5“ privers jus pamiršti „GTI“?
Naujojo modelio ilgis – 4 599 mm, taigi jis tik truputį ilgesnis už „ID.4“, tačiau ratų bazės ilgis išliko toks pats – 2 766 mm. Automobilio matmenys labiausiai pasikeitė dėl kitokios formos buferio, kuris kartu su didesne oro įsiurbimo anga yra skiriamasis „ID.5“ bruožas.
Interjeras taip pat pažįstamas. Vis dėlto,  „Volkswagen“ pabrėžia, jog automobilyje įdiegtą programinę įrangą galima atnaujinti arba įdiegti papildomas funkcijas naudojant nuotoliniu būdu. Be to, „ ID.5“ gali keistis informacija su suderinamais „Volkswagen“ automobiliais ir suderinama infrastruktūra dėl „Car2X“ funkcijos.  Ši technologija leidžia iki 800 metrų spinduliu žinoti apie pavojingas situacijas ar nelaimingus atsitikimus.
Ar sportiškai akcentais padabinti „Volkswagen ID.5“ privers jus pamiršti „GTI“?
Skirtingai nei „ID.4“, „ID.5“ naudoja didesnį 77 kWh talpos akumuliatorių paketą, kuris pagal WLTP metodiką turėtų užtikrinti iki 520 km nuvažiuojamą atstumą. Baziniame modelyje elektros variklis išvystys 174 arklio galias bei bus siūlomas tik su galinių ratų pavara. Versijoje išvystančioje 203 arklio galias taip pat bus naudojamas tik vienas elektros variklis, kuris suks galinius ratus. Tuo tarpu norintiems keturių varančiųjų ratų pavaros teks rinktis „ID.5 GTX“ versiją, turinčią porą elektros variklių, kurių bendra galia siekia 300 arklio galių.
„Volkswagen ID.5“ Lietuvoje pasirodys 2022 m. pavasarį.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų