„ID.5“ – elektrinis, sportiškas ir elegantiškas. Su juo įžengiame į naują rinkos segmentą“, – apie naująjį gaminį pasakoja „Volkswagen" valdybos pirmininkas Ralfas Brandstätteris.
Kad ir kaip keistai nuskambėtų, tačiau „Volkswagen“ iš tikrųjų žengia į naują segmentą. Šiuo metu rinkoje nėra daug kupė siluetą turinčių SUV tipo elektrinių automobilių, tačiau netrukus „ID.5“ turės konkurentą, atvykusį iš „Volkswagen Group“ tvarto.
„ID.5 įkūnija ateities dizaino tendencijas, kuriose bus akcentuojamos aerodinamiškos, išraiškingos ir sportiškos kėbulo linijos“, - sako „Volkswagen“ vyriausiasis dizaineris Jozefas Kabaňas.
Jis pabrėžia, kad nepaisant dinamiškų kėbulo formų, „ID.5“ interjeras buvo sukurtas taip, kad jame būtų daug erdvės, o nuožulnesnė stogo linija padėjo pagerinti aerodinaminio pasipriešinimo koeficientą, kuris siekia 0,26 Cd. Palyginimui – „ID.4“ rodiklis siekia 0,28 Cd.
Naujojo modelio ilgis – 4 599 mm, taigi jis tik truputį ilgesnis už „ID.4“, tačiau ratų bazės ilgis išliko toks pats – 2 766 mm. Automobilio matmenys labiausiai pasikeitė dėl kitokios formos buferio, kuris kartu su didesne oro įsiurbimo anga yra skiriamasis „ID.5“ bruožas.
Interjeras taip pat pažįstamas. Vis dėlto, „Volkswagen“ pabrėžia, jog automobilyje įdiegtą programinę įrangą galima atnaujinti arba įdiegti papildomas funkcijas naudojant nuotoliniu būdu. Be to, „ ID.5“ gali keistis informacija su suderinamais „Volkswagen“ automobiliais ir suderinama infrastruktūra dėl „Car2X“ funkcijos. Ši technologija leidžia iki 800 metrų spinduliu žinoti apie pavojingas situacijas ar nelaimingus atsitikimus.
Skirtingai nei „ID.4“, „ID.5“ naudoja didesnį 77 kWh talpos akumuliatorių paketą, kuris pagal WLTP metodiką turėtų užtikrinti iki 520 km nuvažiuojamą atstumą. Baziniame modelyje elektros variklis išvystys 174 arklio galias bei bus siūlomas tik su galinių ratų pavara. Versijoje išvystančioje 203 arklio galias taip pat bus naudojamas tik vienas elektros variklis, kuris suks galinius ratus. Tuo tarpu norintiems keturių varančiųjų ratų pavaros teks rinktis „ID.5 GTX“ versiją, turinčią porą elektros variklių, kurių bendra galia siekia 300 arklio galių.
„Volkswagen ID.5“ Lietuvoje pasirodys 2022 m. pavasarį.