Teoriškai, sintetinius degalus galės naudoti bet kuris esamas automobilis, tad jeigu jungtinėms šių kompanijų pajėgoms pavyks išpopuliarinti naują kuro rūšį, būtent ji padės stulbinančiu greičiu sumažinti keliais važinėjančių automobilių su vidaus degimo varikliais taršą. Tiek senų, tiek ir naujų automobilių.
Jeigu iki šiol elektromobilis buvo ir yra laikomas kaip transporto rūšis, kuriai priklauso ateitis, sintetinis kuras galėtų būti sveikintina alternatyva. Ne tik Europoje, bet ir kitose pasaulio šalyse, kur užterštumo lygis yra didelis, o gyventojų galimybės įsigyti elektrinę mašiną nėra palankios.
„Porsche“ nėra vienintelis tvirtai įsitikinęs gamintojas, kuris mano, jog ekologiškas kuras gali padėti pratęsti tradicinių vidaus degimo variklių egzistavimą. Sportiškų automobilių gamintojai pritaria „Audi“, „Aston Martin“, BMW ir „Mclaren“.
„Audi“ su šia kuro rūšimi dirba nuo 2009 metų. Šiuo metu „Audi“ sintetinis benzinas gaminamas iš biomasės dviejų žingsnių procese.
Visų pirma, iš biomasės išskiriamas izobutilenas (C4H8). Tuomet, naudojantis papildomu vandeniliu, sukuriamas trimetilpentanas (C8H18). Šiuose degaluose nėra benzeno ar sieros, todėl jie dega labai švariai. Tačiau ateityje „Audi“ norėtų nenaudoti biomasės, o tiesiog paimti CO2 iš atmosferos ir vandenilį, išgautą naudojant atsinaujinančius energijos šaltinius.