• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Porsche“ kartu su „Siemens Energy“ iki 2022 m. pagamins 130 000 litrų sintetinio kuro, tačiau tai bus tik pradžia. Jungtinis dviejų kompanijų projektas iki 2024 m. sieks gamybą padidinti iki 55 mln., o iki 2026 metų – iki net 550 mln. litrų sintetinio kuro.
„Elektromobilumas yra mūsų kompanijos prioritetas. Vis dėlto, naujoji kuro rūšis yra vienas iš gausybės įrankių, padėsiančių mums prisidėti prie emisijų mažinimo. Pagrindinis šio kuro privalumas – galimybė juos naudoti jau pagamintuose varikliuose, neatliekant papildomų modifikacijų, ir naudojant jau esamą degalinių tinklą“, – sintetinių degalų privalumais dalinosi „Porsche“ vadovas Oliveris Blume.
Sintetinio kuro gamyba vyksta naudojant vėjo generuojamą elektrą, vėliau vanduo yra padalijamas į vandenilį ir deguonį, o tada iš oro filtruojamas CO2 sujungiamas su „žaliuoju vandeniliu“, kad susidarytų metanolis. Tada jis paverčiamas automobiliams tinkamu kuru naudojant „ExxonMobil“ licencijuotą technologiją „MTG“.

„Porsche“ kartu su „Siemens Energy“ iki 2022 m. pagamins 130 000 litrų sintetinio kuro, tačiau tai bus tik pradžia. Jungtinis dviejų kompanijų projektas iki 2024 m. sieks gamybą padidinti iki 55 mln., o iki 2026 metų – iki net 550 mln. litrų sintetinio kuro.
„Elektromobilumas yra mūsų kompanijos prioritetas. Vis dėlto, naujoji kuro rūšis yra vienas iš gausybės įrankių, padėsiančių mums prisidėti prie emisijų mažinimo. Pagrindinis šio kuro privalumas – galimybė juos naudoti jau pagamintuose varikliuose, neatliekant papildomų modifikacijų, ir naudojant jau esamą degalinių tinklą“, – sintetinių degalų privalumais dalinosi „Porsche“ vadovas Oliveris Blume.
Sintetinio kuro gamyba vyksta naudojant vėjo generuojamą elektrą, vėliau vanduo yra padalijamas į vandenilį ir deguonį, o tada iš oro filtruojamas CO2 sujungiamas su „žaliuoju vandeniliu“, kad susidarytų metanolis. Tada jis paverčiamas automobiliams tinkamu kuru naudojant „ExxonMobil“ licencijuotą technologiją „MTG“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Porsche 911 GT3


Teoriškai, sintetinius degalus galės naudoti bet kuris esamas automobilis, tad jeigu jungtinėms šių kompanijų pajėgoms pavyks išpopuliarinti naują kuro rūšį, būtent ji padės stulbinančiu greičiu sumažinti keliais važinėjančių automobilių su vidaus degimo varikliais taršą. Tiek senų, tiek ir naujų automobilių.
Jeigu iki šiol elektromobilis buvo ir yra laikomas kaip transporto rūšis, kuriai priklauso ateitis, sintetinis kuras galėtų būti sveikintina alternatyva. Ne tik Europoje, bet ir kitose pasaulio šalyse, kur užterštumo lygis yra didelis, o gyventojų galimybės įsigyti elektrinę mašiną nėra palankios.

REKLAMA

„Mercedes R 63 AMG“ : Vienatūrio erdvė, „Porsche 911“ charakteristikos


„Porsche“ nėra vienintelis tvirtai įsitikinęs gamintojas, kuris mano, jog ekologiškas kuras gali padėti pratęsti tradicinių vidaus degimo variklių egzistavimą. Sportiškų automobilių gamintojai pritaria „Audi“, „Aston Martin“, BMW ir „Mclaren“.
„Audi“ su šia kuro rūšimi dirba nuo 2009 metų. Šiuo metu „Audi“ sintetinis benzinas gaminamas iš biomasės dviejų žingsnių procese.
Visų pirma, iš biomasės išskiriamas izobutilenas (C4H8). Tuomet, naudojantis papildomu vandeniliu, sukuriamas trimetilpentanas (C8H18).  Šiuose degaluose nėra benzeno ar sieros, todėl jie dega labai švariai. Tačiau ateityje „Audi“ norėtų nenaudoti biomasės, o tiesiog paimti CO2 iš atmosferos ir vandenilį, išgautą naudojant atsinaujinančius energijos šaltinius.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų