Penktą Dakaro varžybų dieną greičio ruožuose bus kelios tikro smėlio kopos. Pirmoji numatoma vos už 17-kos kilometrų nuo starto. Tiesa, šis smėlėtas ruožas nėra ilgas - maždaug apie 20 kilometrų. Dar du panašaus smėlio gabaliukai greičio ruože numatomi ties 133 bei 392 kilometrais. Smėlio kopos - Antano Juknevičiaus specializacija. Įdomu, ar pavyks jam pasinaudoti turimais įgūdžiais ir pagerinti savo pozicijas.
Lenktynininkams startavus greičio ruože, „Žalvaris-Dakar“ komanda prisimena, kaip Antanas Juknevičius 2010 m. Libijos ralio organizatorių prašymu atliko kelio inspektavimo (Route Observer) arba sportininkų supaprastintai vadinamo kelio tikrintojo (Open Car) funkcijas.
Pagrindinė kelio tikrintojo (Open Car) pareiga – pravažiuoti sportininkams paruoštą lenktynių trasą diena anksčiau ir patikslinti kelio knygoje atliktus žymėjimus, ištaisyti klaidas. Tokie automobiliai važiuoja ir šiose Dakaro lenktynėse. Surinkta informacija pateikiama lenktynių dalyviams prieš pradedant kiekvieną greičio ruožą, dažniausiai vakariniame susirinkime („briefing“). Ekipažų atstovai privalo pasižymėti visus patikslinimus bei pastabas savo kelio knygose.
Antanas Juknevičius 2010 m. Libijos ralio metu kaip trasos tikrintojas turėjo itin daug darbo. Libijoje, Sacharos dykumoje, reljefas nuolat keičiasi, smėlio kopos yra ypatingai aukštos, o vienos dienos greičio ruožai dažnai viršijo 300 ir daugiau kilometrų.
Įpusėjus varžyboms motociklininkų lyderis Oscar Polli* varžybų organizatoriams atskleidė, kad jau kelintą dieną startavęs važiuoja Antano Juknevičiaus paliktom vakarykštėm vėžėm. Jis teigė, jog jį nustebino tai, kad per visas stačiausias kopas Antano visureigio pravažiuota taip, lyg du motociklai šalia būtų važiavę – automobiliu taip pravažiuoti praktiškai neįmanoma!
Kadangi šios dienos 5-asis Dakaro ralio greičio ruožas yra vienas ilgiausių (net organizatoriams jį sutrumpinus), varžybų dalyviai, kurie nespės kartu su lyderiais, stovykloje laukiami jau sutemus.