Šiuo metu Andriaus Vasiliausko bolidas išvysto apie 930 arklio galių ir 1100 niutonmetrų sukimo momentą. Arčiausiai šių skaičių stovintys pilotai, kaip Andrius Čibirka ar „UpHill Pro“ etapo nugalėtojas Mantas Kulvinskas vis tik nusileidžia savo jėgainėmis bent per 200 arklio galių, o tai iš tiesų nėra mažai. Tuo tarpu drifto bendruomenėje jau sklinda apkalbos, jog tai vienintelis būdas Andriui Vasiliauskui grįžti ant podiumo, nes su lygiaverte mašina jam kovoti prieš drifto senbuvius nepavyko.
„Istorija juk paprasta: kol Timas ir Darius(Drifter.LT) nesportavo, o Čibirka dalyvavo su savo 300 arklio galių nepasiekiančiu bolidu, Andrius virto čempionu. Timui grįžus, Vasiliauskas jau pradėjo „bombintis“ variklį ir tai sunkiai pasivaržydavo su lygiaverčiu automobiliu – visi atsimename incidentą „UpHill“ trasoje, kai Timas tiesiogiai pademonstravo savo greičio pranašumą įvažiuodamas į Andriaus „BMW“. Tada Čibirka „atsisuko arklių“, Mantas Kulvinskas „atsisuko arklių“ ir Kęstutis Kelpša taip pat „pasileido“ atitinkamą automobilį ir „bičiulis“ podiumą pradėjo matyti kaip savo ausis, tad natūralu, kad „eurai išėjo į trasą“ ir dabar visiems teks mastyti kaip pasistumti su savo technika, tam kad vėl lygiavertiškai varžytis“, - pasakoja neįvardintu panoręs išlikti šonaslydžio senbuvis.
Šis pilotų galvos skausmas kiek aprims jau po savaitės Klaipėdoje įvyksiančiame „Klaipėda Drift City“ renginyje. Miesto gatvių viadukais išdėstyta trasa nesuteiks tiek vietos įsibėgėjimui, kiek suteikė „UpHill Pro“, tad kuklesnį arklio jėgų bagažą valdantys pilotai kiek ramiau kvėpuoja ir tikisi, jog bent čia pavyks „pagauti“ Andrių Vasiliauską ir jo žvėrišką „BMW“.