• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Startas, spaudi kiek gali, kiek eina, net ratų neprasukinėji ir vis vien – nupučia kaip vėjas. Lygtais į drifto varžybas užsirašėm dalyvaut, o pralošiam drage iki jų“, - tokiais žodžiais po „Autoplius“ Lietuvos drifto čempionato „UpHill Pro“ etapo kalbėjo „Republic-NP Team“ pilotas Povilas Lencevičius. Panašią idėją patvirtino ir kiti pakalbinti „Pro“ pilotai – pavyti Andrių net nuo starto linijos pasidarė arba sunku, arba neįmanoma.
Itin konkurencingą automobilį pasiruošęs daugkartinis Lietuvos drifto karalius ramus – taisykles jo automobilis atitinka, padangų apribojimo taip pat yra paisoma, tad negebėjimas prisivyti yra daugiau konkurentų problema, nei jo pačio. Tiesa, magiškų burtų „BMW“ vis dar negamina ir vairuoti jį tenka, tad net ir turėdamas nemažą techninį pranašumą, antrajame čempionato etape Andrius liko trečias – daugiau ar mažiau dėl savo paties agresyvaus važiavimo išprovokuotos klaidos.
„Mes suprantame, jog techniniai reikalavimai yra laisvi, tačiau toks techninis atotrūkis gerokai smukdo pačių varžybų įdomumą. Kai negali net starte pasivyti varžovo, nėra smagu dalyvauti ir tai po truputį veda Latvijos „PRO“ lygos keliu“, - toliau pasakoja Povilas.

„Startas, spaudi kiek gali, kiek eina, net ratų neprasukinėji ir vis vien – nupučia kaip vėjas. Lygtais į drifto varžybas užsirašėm dalyvaut, o pralošiam drage iki jų“, - tokiais žodžiais po „Autoplius“ Lietuvos drifto čempionato „UpHill Pro“ etapo kalbėjo „Republic-NP Team“ pilotas Povilas Lencevičius. Panašią idėją patvirtino ir kiti pakalbinti „Pro“ pilotai – pavyti Andrių net nuo starto linijos pasidarė arba sunku, arba neįmanoma.
Itin konkurencingą automobilį pasiruošęs daugkartinis Lietuvos drifto karalius ramus – taisykles jo automobilis atitinka, padangų apribojimo taip pat yra paisoma, tad negebėjimas prisivyti yra daugiau konkurentų problema, nei jo pačio. Tiesa, magiškų burtų „BMW“ vis dar negamina ir vairuoti jį tenka, tad net ir turėdamas nemažą techninį pranašumą, antrajame čempionato etape Andrius liko trečias – daugiau ar mažiau dėl savo paties agresyvaus važiavimo išprovokuotos klaidos.
„Mes suprantame, jog techniniai reikalavimai yra laisvi, tačiau toks techninis atotrūkis gerokai smukdo pačių varžybų įdomumą. Kai negali net starte pasivyti varžovo, nėra smagu dalyvauti ir tai po truputį veda Latvijos „PRO“ lygos keliu“, - toliau pasakoja Povilas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Longas foto nuotrauka


Šiuo metu Andriaus Vasiliausko bolidas išvysto apie 930 arklio galių ir 1100 niutonmetrų sukimo momentą. Arčiausiai šių skaičių stovintys pilotai, kaip Andrius Čibirka ar „UpHill Pro“ etapo nugalėtojas Mantas Kulvinskas vis tik nusileidžia savo jėgainėmis bent per 200 arklio galių, o tai iš tiesų nėra mažai. Tuo tarpu drifto bendruomenėje jau sklinda apkalbos, jog tai vienintelis būdas Andriui Vasiliauskui grįžti ant podiumo, nes su lygiaverte mašina jam kovoti prieš drifto senbuvius nepavyko.
„Istorija juk paprasta: kol Timas ir Darius(Drifter.LT) nesportavo, o Čibirka dalyvavo su savo 300 arklio galių nepasiekiančiu bolidu, Andrius virto čempionu. Timui grįžus, Vasiliauskas jau pradėjo „bombintis“ variklį ir tai sunkiai pasivaržydavo su lygiaverčiu automobiliu – visi atsimename incidentą „UpHill“ trasoje, kai Timas tiesiogiai pademonstravo savo greičio pranašumą įvažiuodamas į Andriaus „BMW“. Tada Čibirka „atsisuko arklių“, Mantas Kulvinskas „atsisuko arklių“ ir Kęstutis Kelpša taip pat „pasileido“ atitinkamą automobilį ir „bičiulis“ podiumą pradėjo matyti kaip savo ausis, tad natūralu, kad „eurai išėjo į trasą“ ir dabar visiems teks mastyti kaip pasistumti su savo technika, tam kad vėl lygiavertiškai varžytis“, - pasakoja neįvardintu panoręs išlikti šonaslydžio senbuvis.

REKLAMA

Timo Simniškos ir Andriaus Vasiliausko kova. Longas Foto nuotrauka


Šis pilotų galvos skausmas kiek aprims jau po savaitės Klaipėdoje įvyksiančiame „Klaipėda Drift City“ renginyje. Miesto gatvių viadukais išdėstyta trasa nesuteiks tiek vietos įsibėgėjimui, kiek suteikė „UpHill Pro“, tad kuklesnį arklio jėgų bagažą valdantys pilotai kiek ramiau kvėpuoja ir tikisi, jog bent čia pavyks „pagauti“ Andrių Vasiliauską ir jo žvėrišką „BMW“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų