Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Jaguar“ neseniai pristatė naują nuostabiai atrodančio „F-Type“ modelio versiją su keturių varančiųjų ratų pavara. Kadangi keturių varančiųjų ratų pavara suteikia automobiliui geresnį sukibimą su kelio danga, nereikėtų stebėtis, jog šie automanai nusprendė pasižiūrėti ar „F-Type“ turi bent menkiausią šansą įveikti „Nissan GT-R“.
Teoriškai, britiškas kupė turėtų neatsilikti, nes priekyje sumontuotas motoras išvysto 550 arklio galių ir 680 Nm sukimo momentą. Šie parametrai labai primena „Nissan GT-R“, kuris karaliauja daugelyje drago varžybų.
Vis gi, nereikėtų būti naiviems. „Nissan GT-R“ yra super-automobilis, galintis iki 100 km/val. įsibėgėti per 2.8 sekundės, kai „Jaguar F-Type“ tą pačią užduotį sugeba įveikti per 3.9 sekundės.
Tad pasižiūrėkime, kaip įvykiai klostysis toliau.
„Jaguar“ neseniai pristatė naują nuostabiai atrodančio „F-Type“ modelio versiją su keturių varančiųjų ratų pavara. Kadangi keturių varančiųjų ratų pavara suteikia automobiliui geresnį sukibimą su kelio danga, nereikėtų stebėtis, jog šie automanai nusprendė pasižiūrėti ar „F-Type“ turi bent menkiausią šansą įveikti „Nissan GT-R“.
Teoriškai, britiškas kupė turėtų neatsilikti, nes priekyje sumontuotas motoras išvysto 550 arklio galių ir 680 Nm sukimo momentą. Šie parametrai labai primena „Nissan GT-R“, kuris karaliauja daugelyje drago varžybų.
Vis gi, nereikėtų būti naiviems. „Nissan GT-R“ yra super-automobilis, galintis iki 100 km/val. įsibėgėti per 2.8 sekundės, kai „Jaguar F-Type“ tą pačią užduotį sugeba įveikti per 3.9 sekundės.
Tad pasižiūrėkime, kaip įvykiai klostysis toliau.