Nors „Facebook“ reklamos verslas klesti, vidutiniai reklamos rodikliai prasti, praneša naujienų portalas adweek.com. Analitinė kompanija „Webtrends“ tyrė 11 tūkst. skirtingų „Facebook“ reklamų, kurios buvo peržiūrėtos 4,5 mlrd. kartų.
„Webtrends“ nustatė, kad 2009 metais vidutinis reklamų paspaudimų rodiklis socialiniame tinklalapyje „Facebook“ buvo 0.063 proc., praėjusiais metais rodiklis nukrito iki 0.051 proc. Dėl šio pokyčio vieno reklamos paspaudimo kaina pakilo nuo 17 JAV centų 2009 metais iki 25 centų praėjusiais metais.
Reklamos, kurių paspaudimo rodiklis siekė 0,1 proc., buvo „bulvaras ir blogai“ (0,165 proc.) bei „medija ir pramogos“ (0,154 proc.). Anot „Webtrends“, prasčiausiai pasirodžiusių reklamų sąraše atsidūrė reklamos apie sveikatą, kurios surinko vos 0, 011 proc. paspaudimų, o vidutinė vienos tokios reklamos paspaudimo kaina siekė vos 1.27 JAV dolerio.
Vis dėlto, „Facebook“ tinkalapyje esančių reklamų kaina yra palyginti žema, nes kai kuriose interneto svetainėse už vaizdo reklamą reiktų sumokėti po 50 JAV dolerių už paspaudimą. Nors dauguma kompanijų naudojasi „Facebook“ tinklapio reklama norėdamos padidinti savo lankomumą ir parduoti daugiau produkcijos, didžioji dalis tradicinių prekinių ženklų naudojasi tinklapiu dėl jo socialinės vertės, ne paspaudimų rodiklių.
Net ir socialinė reklama, anot „Webtrends“ tyrimo, yra efektyvi reklama tik per ilgesnį laiką. „Iš visų mūsų ištirtų reklamų mes atradome, kad į interesus nukreiptų reklamų veiksmingumas išsenka po 3–5 dienų, – teigiama kompanijos pranešime. – Pūvančios reklamos verčia „Facebook“ jas išimti ir grąžinti atgal kūrėjams.“
Nepaisant visko, reklamų užsakovai ir toliau kreipiasi į „Facebook“. Pasak kompanija „eMarketer“, iki 2011 išlaidos reklamai „Facebook“ tinklapyje turėtų pasiekti 2,19 mlrd. JAV dolerių (5,69 mlrd. litų), o visame pasaulyje – 4 mlrd. JAV dolerių (10,4 mlrd. litų).