„Jis atrodo kitaip, jis atrodo neįprastai ir man asmeniškai jis atrodo netgi labai nepatraukliai, tačiau BMW su šio kėbulo dizainais padiktavo visų modelių, einančių su šia karta tolimesnį dizainą“, – pastebėjo laidos vedėjas Izidorius Paukštys.
Sulaukus daug visuomenės kritikos dėl automobilio išvaizdos, Vokietijos koncernas nusprendė išleisti ir šio modelio atnaujinimą (vadinamąjį facelift'ą).
„Akivaizdu, kad BMW nuėjo geresne kryptimi, nes pataisė tas vietas, kurios nebuvo galutinai išdirbtos. Facelift'u jie viską sušvelnino, su nedideliais pakeitimais jis jau atrodo moderinai ir neatrodo toks pasenęs“, – automobilio atnaujinimą iš arti įvertino laidos vedėjai.
Išbandęs vieną iš šių automobilių kelyje I. Paukštys stebėjosi, kad jis važiuoja ne ką prasčiau nei visiškai nauji modeliai.
„Didžiausia jo problema yra patikimimumas, bet važiuoja jis puikiai. Neturiu prie ko prikibti – nei prie pavarų dėžės darbo, nei prie variklio darbo ar pakabos darbo. Nepasakyčiau, kad naujesni automobiliai važiuoja geriau ir aš netgi turiu įtarimą, kad netgi galbūt blogiau“, – teigė I. Paukštys, kuris taip pat pridėjo, jog remontas šio modelio automobilių yra ypač brangus.
Visą apžvalgą žiūrėkite reportaže, esančiame straipsnio pradžioje.
Laidą „Gazas dugnas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:30 val. per TV6.
VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA: