Savo pranešime „Apple“ paskelbė, kad ši „funkcija“ buvo pirmą sykį pritaikyta „iPhone 6“, „iPhone 6s“ ir „iPhone SE“ praėjusiais metais, o visai neseniai – „iPhone 7“.
Iš esmės, „Apple“ skelbia, kad esant dideliai apkrovai senos ličio jonų baterijos nesugeba susitvarkyti, o tai pasireiškia telefono persikrovimais ar išsijungimais „saugant elektroninius komponentus nuo gedimų“. Tai buvo dažna problema minėtų modelių vartotojams.
Idėja, kad „Apple“ nusprendė klientų sąskaita taupyti ir priverstinai „lėtinti“ senesnių modelių „iPhone“, kad priverstų juos įsigyti naujesnį modelį kiekvienais metais, mažai kam patiks.
„Apple“ pozicija, aišku, taip pat turi tam tikrų argumentų. Šios perkaitimo problemos atveju vartotojai iš esmės turi du pasirinkimus: rizika turėti nebeveikiantį telefoną, arba turėti „Apple“ dirbtinai sulėtintą telefoną.
Kita vertus, „Apple“, logiškai mąstant, turėtų tiesiog pakeisti probleminių „iPhone“ modelių akumuliatorius, o ne mažinti jų spartą. Pačiam vartotojui ši paslauga kainuotų ne vieną šimtą eurų, ir toli gražu ne kiekvienas, ir taip jau suplojęs nemenką sumą už įrenginį, yra pasirengęs mokėti už tai, kad „Apple“ apsiskaičiavo pervertindami savo telefonų galimybes.
Atrodytų, kad savaime suprantama, jog bendrovė turėtų atsakyti už savo įrengimų stabilią veiklą bent jau tol, kol galioja oficiali garantija. O šiuo atveju dažnam įrenginys pradeda „strigti“ anksčiau numatyto laikotarpio. Maža to, net jeigu jums telefono perkaitimo problema nepasireiškė, jūsų „iPhone“ pradės veikti lėčiau, negu buvo numatyta, nes atnaujinimai yra siunčiami visiems vartotojams be išimties.
Kol kas bendrovė tik oficialiai pripažino problemą, ir nesakė, kokių papildomų priemonių imsis. Tačiau bet kokiu atveju, ar jie sugalvos nemokamai keisti gendančių modelių detales, ar imsis atsakomybės kratymosi taktikos, bendrovės prestižui buvo suduotas nemažas smūgis.