Per pirmąją savaitę nuo savo skaitmeninės muzikos parduotuvės “iTunes” (http://www.apple.com/music) atidarymo “Apple Computer” internete pardavė daugiau nei milijoną įrašų. Tokia sėkmė su kompanija bendradarbiaujančias garso įrašų kompanijas ir džiugina, ir baugina.
Pasak “Universal Music Group” vykdomojo direktoriaus Dougo Morriso, iš anksto vertinant “Apple” parduotuvės galimybes sėkme būtų laikomas milijonas parduotų įrašų per mėnesį. Niekas iš “Universal Music Group” nesitikėjo, kad tiek gali būti parduota jau per savaitę.
“iTunes” parduotuvėje pirkėjams siūlomas 200 000 pavadinimų įrašų katalogas. Viena kompozicija kainuoja 99 JAV centus. Kitaip nei kitos skaitmeninius įrašus internete pardavinėjančios kompanijos, “Apple” iš muzikos kompanijų išsiderėjo vartotojams itin palankias sąlygas ne tik kainos požiūriu: įrašus galima perrašinėti į CD, perkėlinėti į kitus kompiuterius (leidžiama iki 3) ir “iPod” MP3 grotuvus. Palanki kaina, didelis pasirinkimas, lanksti naudojimo politika sukėlė didelį vartotojų susidomėjimą.
Manoma, kad įrašų pramonė, suderėjusi su “Apple Computer” išskirtinai palankias muzikos platinimo sąlygas, vertino tai kaip savotišką eksperimentą: kadangi “iTunes” naudotis gali tik “Macintosh” kompiuterių savininkai, pardavimo apimtys bus nepalyginamai mažesnės, nei galėtų būti pasiūlius tokias kainas ir IBM PC tipo kompiuterių vartotojams. Tiesa, “Apple” žada iki šių metų pabaigos pasiūlyti įrašų parsisiuntimo sprendimą ir “Windows” sistemoms, tačiau kažin ar įrašų kompanijos pasiryžusios atpiginti CD iki maždaug 10-12 dolerių.