Tačiau „Boeing“ pažymėjo, jog bendrovės vadovybė apie šią problemą sužinojo tik po Indonezijoje įvykusios nelaimės, per kurią žuvo 189 žmonės. Praėjus keliems mėnesiams, sudužo oro bendrovei „Ethiopian Airlines“ priklausęs tokio pat modelio orlaivis. Tąkart žuvo 157 žmonės ir po to visame pasaulyje buvo sustabdyti šių orlaivių skrydžiai.
Pasak „Boeing“, orlaivio prietaisas, kuris kaip ir yra įtrauktas į standartinę lėktuvo įrangos komplektaciją ir kuris pilotą įspėja apie atakos kampo (AOA) jutiklių rodmenų neatitikimus, iš esmės nesuveikdavo, jeigu oro bendrovė nebuvo įsigijusi papildomo jutiklio, kuris nebuvo įtrauktas į standartinį įrangos paketą.
Taigi oro bendrovės, kurios neįsigijo to neprivalomo jutiklio – o tarp jų buvo ir „Lion Air“, ir „Ethiopian Airlines“, – savo „Boeing 737 MAX“ orlaiviuose neturėjo atitinkamos saugumo funkcijos.
Spėjama, kad netikslūs AOA jutiklių duomenys galėjo būti viena iš priežasčių, lėmusių abi mirtinas nelaimes, nes dėl jų nereikalingai suveikė orlaivių apsaugos nuo smukos sistema, dėl kurios orlaivių nosis vis linko žemyn, nors pilotai stengėsi išlaikyti aukštį.