Vis tik kompanijos generalinis direktorius Gary Hogarth nepatvirtino, kad šio prekinio ženklo populiarumą paskatino vien tik M. Obamos su bičiule, Kataro karaliene Sheikha Mozah, apsilankymas, esą nuo praėjusių metų lapkričio čia apsipirko daug įžymių žmonių, kaip antai Beyonce ar Christina Aguilera.
„Agent Provocateur“ skandalinga reputacija garsėjanti Londono apatinio trikotažo „imperiją" sukėlė tikrą sprogimą apatinio trikotažo pasaulyje. Prekinis ženklas siūlo provokuojančias apatinio trikotažo kolekcijas, dažnai vos „per plauką“ laviruojančias ties vulgarumo riba. Spėjama, kad pirmosios JAV damos apsilankymas šiame butike susilauks prieštaringų kritikų nuomonių.
Apatinio trikotažo kompaniją įkūrė ekscentriškos dizainerės Vivienne Westwood sūnus Joe Corre ir jo tuometinė žmona Serena Rees. 1994 m. buvo atidarytas pirmasis butikas Londone, kuris iki šių dienų išlieka vienu populiariausių. 2007 metais jis buvo parduotas už 108,5 milijonus JAV dolerių.
Netrukus kompanija savo tinklą praplėtė naujomis kryptimis, įskaitant ir JAV, kur pardavimais kompanija šiuo metu jau lenkia pačią Jungtinę Karalystę. Kaip parneša verslo žurnalas „Business Week“, „Agent Provocateur“ metinis pelnas siekia per 40 mln. JAV dolerių.
Iki vasaros kompanija ketina atidaryti 11 parduotuvių JAV ir per ateinančius trejus metus 54 šiuo metu veikiančias parduotuves turėtų papildyti dar bene 50 naujų parduotuvių skirtingose pasaulio šalyse.