Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Antrosios Vengrijos lenktynės pasižymėjo didžiule avarija pačioje varžybų pradžioje, kuri jau pirmame rate privertė saugos automobilį išvažiuoti į trasą.
Iškart po starto, kuomet lyderiai stengiasi pačioje lenktynių pradžioje apsilenkti kuo įmanoma daugiau lėtesnių oponentų, susilietė du čempionato favoritai, Yvanas Mulleris su „Chevrolet“ ir Gabrielis Tarquini iš „Honda“ komandos. Deja italui labai nepasisekė. G.Tarquini išslydo iš trasos ir smarkiai trenkėsi į apsauginius barjerus bei atšokęs atgal į trasą sukėlė masinę avariją. Dėl šio incidento, lenktynių teisėjai iškarto išleido saugos automobilį, o G.Tarquiniui prireikė medikų pagalbos. Y.Mulleris didelės žalos nepatyrė ir galėjo tęsti lenktynes.
Saugos automobiliui grįžus į techninę aptarnavimo zoną ir atnaujinus lenktynes, tiesiojoje Robas Huffas pasinaudojo „Oreca“ variklio galinguoju varikliu, kuris sumontuotas brito pilotuojamame „Seat“ bolide ir atėmė lyderio poziciją iš Mehdi Bennani, kuris varžosi už „BMW“ bolido vairo.
Kiek vėliau, Tomas Coronelis bandė lenkti Y.Mullerį, bet jam nepavyko, o tuo iškarto pasinaudojo prancūzo komandos draugas, Tomas Chiltonas. T.Coronelis bandė apsiimti prarastą poziciją, bet jam to padaryti nepavyko gana ilgai, kadangi „BMW“ varikliai nepasižymi tokia galia, kokią turi „Chevrolet“ automobiliuose sumontuoti motorai. Tačiau olandas pasinaudojo sukaupta didele lenktynių patirtimi ir išprovokavo T.Chiltono klaidą bei jį aplenkė.
Antrosiose Vengrijos lenktynėse gana lengvai sugebėjo laimėti 2012 metų WTCC čempionas, Robas Huffas (Seat). Iškart už jo finišavo M.Bennani (BMW). Tai geriausia marokiečio užimta vieta jo WTCC karjeroje. Trečias liko Aleksas Macdowellis su „Chevrolet“.
Lenktynes iš boksų pradėjęs gamyklinės „Honda“ komandos lenktynininkas, Tiago Monteiro, sugebėjo finišuoti tryliktoje vietoje iš 22.
Kitas WTCC čempionato etapas bus surengtas Austrijoje, jau po dviejų savaičių, gegužės 19 dieną.
Antrosios Vengrijos lenktynės pasižymėjo didžiule avarija pačioje varžybų pradžioje, kuri jau pirmame rate privertė saugos automobilį išvažiuoti į trasą.
Iškart po starto, kuomet lyderiai stengiasi pačioje lenktynių pradžioje apsilenkti kuo įmanoma daugiau lėtesnių oponentų, susilietė du čempionato favoritai, Yvanas Mulleris su „Chevrolet“ ir Gabrielis Tarquini iš „Honda“ komandos. Deja italui labai nepasisekė. G.Tarquini išslydo iš trasos ir smarkiai trenkėsi į apsauginius barjerus bei atšokęs atgal į trasą sukėlė masinę avariją. Dėl šio incidento, lenktynių teisėjai iškarto išleido saugos automobilį, o G.Tarquiniui prireikė medikų pagalbos. Y.Mulleris didelės žalos nepatyrė ir galėjo tęsti lenktynes.
Saugos automobiliui grįžus į techninę aptarnavimo zoną ir atnaujinus lenktynes, tiesiojoje Robas Huffas pasinaudojo „Oreca“ variklio galinguoju varikliu, kuris sumontuotas brito pilotuojamame „Seat“ bolide ir atėmė lyderio poziciją iš Mehdi Bennani, kuris varžosi už „BMW“ bolido vairo.
Kiek vėliau, Tomas Coronelis bandė lenkti Y.Mullerį, bet jam nepavyko, o tuo iškarto pasinaudojo prancūzo komandos draugas, Tomas Chiltonas. T.Coronelis bandė apsiimti prarastą poziciją, bet jam to padaryti nepavyko gana ilgai, kadangi „BMW“ varikliai nepasižymi tokia galia, kokią turi „Chevrolet“ automobiliuose sumontuoti motorai. Tačiau olandas pasinaudojo sukaupta didele lenktynių patirtimi ir išprovokavo T.Chiltono klaidą bei jį aplenkė.
Antrosiose Vengrijos lenktynėse gana lengvai sugebėjo laimėti 2012 metų WTCC čempionas, Robas Huffas (Seat). Iškart už jo finišavo M.Bennani (BMW). Tai geriausia marokiečio užimta vieta jo WTCC karjeroje. Trečias liko Aleksas Macdowellis su „Chevrolet“.
Lenktynes iš boksų pradėjęs gamyklinės „Honda“ komandos lenktynininkas, Tiago Monteiro, sugebėjo finišuoti tryliktoje vietoje iš 22.
Kitas WTCC čempionato etapas bus surengtas Austrijoje, jau po dviejų savaičių, gegužės 19 dieną.