• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmadienį Tunise vykstančiame „Fenix Rally“ dalyviai turėjo įveikti net du greičio ruožus, kurių bendras ilgis siekė 189 kilometrus, o kartu su pervažiavimais teko susukti beveik ketvirtį tūkstančio kilometrų.

Pirmadienį Tunise vykstančiame „Fenix Rally“ dalyviai turėjo įveikti net du greičio ruožus, kurių bendras ilgis siekė 189 kilometrus, o kartu su pervažiavimais teko susukti beveik ketvirtį tūkstančio kilometrų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Antrosios lenktynių dienos rezultatų lentelės viršų puošia lietuviškos vėliavos – pagal preliminarius rezultatus antri moto bagių (SSV) ir treti bendroje įskaitoje rikiuojasi „Specialist Racing Team“ moto bagio ekipažas.

REKLAMA

Įpusėjus vakarykščiam greičio ruožui ekipažui teko atjungti priekinį moto bagio tiltą dėl užkaitusio reduktoriaus ir likusius beveik 70 kilometrų važiuoti vien tik galine ašimi varoma transporto priemone. Ekipažas džiaugėsi, kad pavyko pasiekti finišą ir vos grįžę kibo į darbus tiek ieškodami gedimo priežasties. Išardžius pavedusius techninius mazgus paaiškėjo, kad norint tęsti varžybas visais keturiais varančiaisiais ratais reikia naujo reduktoriaus ir komandai pasisekė, jog varžovai sutiko parduoti savo atsivežtą atsarginį.

REKLAMA
REKLAMA

SSV moto bagių klasė išsiskiria ne tik savo gausa, bet ir tuo, jog techniškai joje leidžiama labai mažai pakeitimų. Tai, teoriškai, turėtų užtikrinti didesnį technikos patikimumą, o nutikus gedimui, kaip tai jau teko patirti komandai, atsarginėmis dalimis galima pasidalinti ir tarp skirtingų komandų, važiuojančių to pačio gamintojo gaminiais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Antra diena nepraėjo be gedimų

Antroji lenktynių diena komandai, bent jau pagal preliminarius rezultatus, praėjo gerokai sėkmingiau. Tiesa, gedimų čia išvengti taip pat nepavyko – pirmojo šiandienos greičio ruožo pabaigoje sportininkai pajuto, kad vėl kažkas negerai su priekiniu tiltu. Vėliau paaiškėjo, kad gedimas buvo labai panašus į vakarykštį – subyrėjo vidinė granata.

REKLAMA

„Mums pasisekė, kad tarp greičio ruožų turėjome valandą laiko, skirtą technikos remontui. Mechanikai ten mūsų jau laukė, o reikalingą dalį taip pat turėjome, tad pavyko viską susitvarkyti ir važiuoti toliau“, – apie šiandienos nuotykius pasakojo vairuotojas Dalius Olechnavičius.

Važiuoti greitai moto bagio ekipažui neleido ir tai, kad važiuojant maksimaliu greičiu pradėdavo kaisti variatoriaus diržas, tad visada teko sekti temperatūrą ir kartkartėmis atleisti greičio pedalą. Trasoje buvo ir maždaug 15 kilometrų ilgio tiesioji, tad net keliais kilometrais per valandą mažesnis greitis turėjo įtaką galutiniam rezultatui. Maksimalus komandos moto bagio greitis yra apribotas ties 130 km/val, o šiandien tiesiojoje teko važiuoti 115-120 km/val greičiu. Beje, maksimalus SSV klasės dalyvių greitis ir Dakare siekia 130 km/val. Palyginimui – antroje bendros įskaitos vietoje atvažiavęs prancūzų ekipažo bagis tiesiosiose geba išvystyti ir apie 180 km/val greitį.

REKLAMA

Greita ir „sportinė“ diena

„Navigacija nebuvo sudetingesnė nei vakar – klaidų nepadarėme, bent jau taip tikiuosi. Vakare paaiškės ar negavome baudų už nesurinktus taškus. Kai kur tie taškai išdėlioti plynuose laukuose, o norint „paimti“ tašką reikia kirsti 90 metrų skersmens apskritimą, esantį aplink jį. Kai į visas puses kelis kilometrus tęsiasi tyrai – pataikyti į tą 90 metrų tašką

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

kartais gali būti sudėtinga. Vienu metu tokiame lauke varžėmės keturi ar penki bagiai, o kadangi visų jų maksimalūs greičiai vienodi, tai turėjo būti nebent gražus vaizdas, bet tokioje situacijoje per skubėjimą gali atsirasti ir klaidų. O visa kita buvo įveikiama ir pravažiavome užtikrintai“, – apie šiandienos navigacijos subtilybes pasakojo Aidas Bubinas.

REKLAMA

Apie tai, kaip, nepaisant gedimų, sekėsi vairuoti, kalbėjo ir D. Olechnavičius: „Greičio ruožas, nors ir labai greitas – patiko. Trasoje buvo labai daug mažų, poros metrų aukščio, kopų. Tokia danga labai artima Pabradės poligono smėlynams, kuriuose dažnai vyksta įvairios varžybos ir teko važiuoti ne vieną kartą. Vienintelis ir pagrindinis skirtumas nuo poligono Lietuvoje buvo tai, kad aplink ne medžiai, o neaprėpiami smėlynai. Teko šiandien nemažai važiuoti ir žvyrkeliais, akmenuotomis atkarpomis, kuriose labiausiai kenčia padangos. Bet apibendrinant turiu pasakyti, kad esu patenkintas ir šios dienos trasa, ir rezultatu“.

REKLAMA

Rytoj – dar daugiau kilometrų

Rytoj dalyviams teks ne tik anksčiau keltis, bet ir įveikti dar daugiau kilometrų. Antradienį dalyvių laukia du greičio ruožai, kurių bendras ilgis sudarys 263 kilometrus, o bendra distancija, kurią teks įveikti per dieną – beveik 300 km. Pirmasis greičio ruožas, pavadinimu „Cross Country“, drieksis 108 km. Antrojo, 155 km ilgio, greičio ruožo pavadinimas sufleruoja, kad jame dalyvių turėtų laukti daugiau kalnų. „Bumpy“ (liet. nelygus, kalnuotas) pavadinimą gavęs greičio ruožas nuves dalyvius giliau į dykumą – į rytus nuo Douz miesto. Tarp greičio ruožų, kaip ir šiandien, dalyviai turės valandą laiko technikos remontui arba, sėkmės atveju, poilsiui.

Šaltinis: Justas Lengvinas

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų