Sesiją puikiai pradėjo Tauras Norkūnas, kuris jau trečiu bandymu užfiksavo 1:10.912 sek. laiką. Tuomet netrukus jį vos 0,026 sek. aplenkė Valdemaras Klyševskij ir kuriam laikui įsitvirtino lyderio pozicijoje.
Savo trečiu bandymu apie 0,1 sek. nuo Valdemaro atsilikęs Vitas Lopinys pasikeitė galinę padangą ir tuomet pradėjo štampuoti 1:10 laikus, kol galiausiai užfiksavęs 1:10.721 sek. rato įveikimo laiką palypėjo į pirmą vietą. Visą sesiją vieno greitojo rato ieškojęs Kęstutis Stankūnas tik dešimtu bandymu pademonstravo 1:10.764 sek. laiką (prastesnis už V. Lopinio vos 0,043 sek.) ir užsitikrino antrąją startinę poziciją.
Į kovą dėl geriausių startinių pozicijų įsimaišė ir B1200 klasės motociklu važiavę Vytautas Krasnickas (0,345 sek. atsilikimas) ir Vaidas Nomeika. Apskritai, pirmi šeši sportininkai tilpo į vos 0,9 sek. intervalą!
Permainingos lenktynės
Rekordiškai artima konkurencija kvalifikacijoje netrukus persikėlė ir į lenktynes. Lenktynių pradžioje į priekį buvo išsiveržęs Kęstutis Stankūnas, tačiau neilgai trukus Vitas Lopinys atliko fantastinį lenkimą leisdamasis nuo kalno link Ąžuolo posūkio ir susigrąžino lyderio poziciją. Lenktynių eigoje tarp Kęstučio Stankūno (P2 lenktynėse) ir Valdemar Klyševskij (P3 lenktynėse) įsiplieskė fantastiška ir daugybe lenkimų pažymėta kova dėl antrosios vietos, o Vitas tuo tarpu įsitvirtino lyderio pozicijoje.
Kiek per kieto mišinio padangas lenktynėms pasirinkęs T. Norkūnas tempu neprilygo greičiausiųjų trejetukui ir lenktynėse liko ketvirtas.
Tamsiuoju čempionato arkliuku prieš pirmas sezono lenktynes laikytas, oficialaus gamintojo atstovo „Krasta auto“ palaikymą turintis bei naujausią šalyje „BMW M1000RR“ motociklą vairuojantis Vitas Lopinys laimėjo lenktynėse, o geriausią laiką (1:10,588 sek) lenktynėse užfiksavęs Kęstutis Stankūnas turėjo tenkintis antra vieta.
„Superstock 600“ klasė
Po Jono Stankūno užfiksuoto greičiausio rato įveikimo laiko kvalifikacijoje jį nuo antroje pozicijoje likusio Gintaro Dereškevičiaus skyrė 0,629 sek. Po starto abu sportininkai eilę ratų važiavo visai vienas prie pat kito, atrodė, kad Gintaras vis ruošiasi lenkimui, tačiau aštuntame rate iš rikiuotės išėjo jo motociklo demferis. Tuomet savo motociklo tartum mėtomas G. Dereškevičius neišlaikęs J. Stankūno tempo ėmė vis labiau atsilikti.
Labiausiai nustebino J. Stankūno lenktynių metu užfiksuotas 1:10,745 sek. trasos įveikimo laikas, kuris buvo tik 0,157 sek. lėtesnis už greičiausiojo „Superbike“ klasės lenktynininko (Kęstučio Stankūno) laiką.
Kaip tik tuo metu įsiplieskė dar viena kova trasoje. Iš pradžių su lyderiais važiavęs Žilvinas Paškevičius kiek slystelėjo ir išvažiavęs iš trasos į ją grįžo jau nutolęs nuo lyderių. Netrukus jį prisivijo Vitas Lopinys, kuris iškart po lenktynių „Superbike“ klasėje sėdo ant kito motociklo ir startavo „Superstock 600“ varžybose. Paskutiniame rate pamatėme įspūdingą mūšį trasoje, kur Ž. Paškevičius blokavo, o jį prisivijęs V. Lopinys vis bandė aplenkti. Galiausiai trečioje pozicijoje finišavo turėtą poziciją išlaikęs Ž. Paškevičius, o Vitui kiek pritrūko iki kone antžmogiško pasirodymo – iškart po lenktynių lipti ant podiumo ir antroje svarbiausioje čempionato klasėje.
Pergalė lenktynėse atiteko buvusio Lietuvos čempiono, Evaldo Mikučio ugdomam šalies super talentui Jonui Stankūnui. Po finišo Jonas sakė, kad per daug nepergyveno dėl jam į nugarą lenktynių pradžioje alsavusio varžovo, nes pasitiki savo stabilumu.
„Siekiu kiekvienose lenktynėse turėti aiškų tiek dienos, tiek lenktynių planą ir jo laikytis. Žinau, kad trasoje kovoju prieš save, o ne prieš kitus ir mano pasirodymas priklauso tik nuo manęs pačio“, – po finišo sakė J. Stankūnas.
B1200 klasė ir neliečiamasis Vytautas Krasnickas
Šį savaitgalį B1200 klasėje viskas sukosi apie Vytautą Krasnicką. Paprastai persėdus ant naujesnio motociklo lenktynininko adaptacija gali užtrukti ir kone visą sezoną, tačiau V. Krasnickas sėdo ant „Aprilia RSV4“ motociklo ir šį savaitgalį laimėjo tiesiog viską. Kvalifikacijoje jam prireikė vos keturių ratų, kol užfiksavo „Superbike“ klasės atstovams artimą 1:11,066 sek. laiką. Vienintelis žmogus, kuris jam dar sudarė priešinosi – buvo Vaidas Nomeika (P2 kvalifikacijoje ir 0,5 sek. atsilikimas).
Tačiau lenktynėse jau buvo kita istorija – stabiliai iš pradžių laikęs 1:11 sek., o paskutiniuose ratuose net 1:10,900 tempą Vytautas Krasnickas užtikrintai laimėjo. Apie 1:12 sek. tempu važiavęs Vaidas Nomeika nuo jo atsiliko apie 10 sek., o trečioje vietoje finišavęs Paulius Mikavičius apie 40 sek.
Tuo pačiu apmaudu ir dėl Igno Pašilio (P4 lenktynėse), kuris iš paskutiniųjų brovėsi podiumo link, tačiau taip ir neaplenkė debiutanto P. Mikavičiaus. Iškart už I. Pašilio rikiavosi eilė vienoje grupėje važiavusių sportininkų – Aurimas Jankūnas (P5), Evaldas Strapėla (P6), Tomas Melnikas (P7) ir Mantas Liepis (P8).
C1200 ir C600 klasės
C1200 klasės kvalifikacijoje visus motosporto fanus į nokautą pasiuntė Dovydas Šidlauskas, kuris su liaudyje „zetke“ dar vadinamu ir važiavimui mieste sutvertu „Kawasasaki Z1000“ įsuko kone kosminį 1:14,497 sek. laiką ir aplenkė atvykusius su tokiomis „britvomis“ kaip „Ducati Panigale V4“ ar „Yamaha R1“.
Deja, lenktynėse D. Šidlauskas (P2) lenktynėse neatsilaikė prieš galingesnį „BMW S1000RR“ vairavusį Aurimą Grigalevičių (P1). Po finišo laimėtojui apie sekundę pralošęs D. Šidlauskas skundėsi, kad jis tiesiose dėl galios trūkumo buvo tiesiog bejėgis. Trečioje vietoje C1200 klasės lenktynėse finišavo Albertas Antipovas.
C600 klasės varžybose laimėjo debiutantas Martynas Banys. Antroje vietoje liko pernai metų čempionas Mantas Apanavičius, o trečioje – Gintaras Čiegis.
„Street“ karalius vairavo 600 kub. motociklą
„Street“ klasėje karaliavo Lukas Grigas, kuris vairuodamas „Yamaha R6“ motociklą buvo greičiausias ir tarp galingesniais motociklais „Street 1000“ klasėje važiavusių sportininkų. Lukas buvo pirmas tiek kvalifikacijoje, tiek bendrose abiejų klasių lenktynėse. P2 užėmė Hubertas Krupinski, o P3 Edvardas Stancelis.
„Street 1000“ lenktynėse laimėjo Bronius Normantas, P2 liko Tomas Lešcauskas, o P3 Danielius Savickas.