Dar pernai pristatytas hibridinis „Honda CR-Z“ turės „karštiems“ vairuotojams skirtą versiją. Įdomiausia čia, tai atvirkštinis procesas.
Paprastai gamintojai itin stengiasi savo modelių gamoje turėti vieną ar kitą hibridinę modifikaciją, o šiuo atveju visa hibridinė, ekologiška ir taupi įranga užleido vietą galingam benzininiam varikliui. Na, nevisai, bet gamybai ruošiamoje „karštoje“ automobilio modifikacijoje.
Japonijoje metų automobiliu išrinktas „Honda CR-Z“ daug liaupsių gavo dėl taupumo ir draugiškumo aplinkai, tačiau tiuningo specialistai iškart po automobilio debiuto pastebėjo sportiškas „Honda CR-Z“ linijas. Visaip „piktintos“ hibrido versijos puikavosi net ir „SEMA“ parodos stenduose.
Panašu, „Honda“ vadovybė neatsispyrė progai. Oficialiai tai dar nėra patvirtinta, tačiau šaltiniai kompanijos viduje teigia, kad „Honda CR-Z“ netrukus gaus naują keturių cilindrų turbovariklį. Spėjama, kad „CR-Z“ pirkėjai galės rinktis 162 ir 204 a.g. naujojo variklio versijas.