Kaip praneša Lietvuos oro uostai, dvipusių modulių sistema iš viso dengia apie 70 proc. terminalo stogo ploto, o sistemai veikiant maksimaliu pajėgumu – bus užtikrinta beveik 0,5 megavato (MW) galia.
Pagal dabartinius skaičiavimus, iš saulės elektros energija turėtų patenkinti apie 30 proc. viso nuolatinio elektros poreikio 14,4 tūkst. kv. metrų terminalo pastate.
Naujasis terminalas taip pat naudos penkis kartus mažiau šildymo energijos negu dabartiniai oro uosto terminalų pastatai. Visi statybos darbai atliekami taip, kad A++ energinės klasės pastatui po statybų pabaigos galėtų būti suteiktas „BREEAM Good” lygio sertifikatas.
Primenama, kad dviejų aukštų pastato pirmajame aukšte veiks keleivių registracijos erdvė su savitarnos zona, kurioje bus galima savarankiškai ne tik registruotis skrydžiui, bet ir priduoti bagažą. Taip pat bus įrengtos bendros viešos erdvės, kavinės ir kitos komercinės zonos bei oro bendrovių biurai.
Naujasis terminalas pradės veikti 2025 m. I ketvirtį.