Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Debatai dėl markės ir modelio, kuris geresnis yra verti atskiros kalbos ir diskusijos. Kol abi pusės pradės vėl svaidytis sniego gniūžtėmis tarpusavyje, mes pabandysime patenkinti abiejų pusių atstovus.
Pradėkime nuo šių automobilių panašumų. Abudu automobiliai yra gimę pasaulio ralio čempionato trasose, kurias sugebėjo užkariauti ne vieną kartą. Tiek „Mitsubishi" su Tommiu Makkinenu, tiek „Subaru" su Colinu Mcrae ir Richardu Burnsu sugebėjo iškovoti čempionų titulus. Realaus naudojimo keliams skirtos modelių versijos yra varomos keturių varomųjų ratų sistemomis, turi praktiškus sedanų kėbulus, abudu aprūpinti itin galingais benzininiais motorais.
Vis dėlto, abudu gamintojai turi dar vieną, labai gėdingą bruožą. Abudu automobilių gamintojai nebedalyvauja pasaulio ralio čempionate ir po truputį išsižada principų, kurie kadaise traukė automobilių entuziastus. „Mitsubishi" atrodo yra susiskaldžiusi į dvi puses. Inžinieriai nori naujų projektų, kuriame šviečiasi ne vienas sportiškas modelis, tuo tarpu „Mitsubishi" vadovybė tvirtai nusprendusi eiti ekologiškumo keliu.
„Subaru" šioje situacijoje yra šiek tiek geresnėje padėtyje. Kompanija kartu su „Toyota" sukūrė sportišką „BRZ" modelį, ateityje turėtume sulaukti naujų „WRX" ženkliuką dėvinčių modelių, tačiau dėmesys „Impreza" modeliui atslūgo. Kas be ko, tai įtakoja globalūs pokyčiai, tačiau negi šiais laikais taip sunku prisitaikyti ir sugalvoti ką nors originalaus?
Tačiau kol sulauksime kažkokių naujienų iš abiejų gamintojų, pažvelkime į du automobilius, kurie priverčia „Mitsubishi" ir „Subaru" markės fanų kraują kunkuliuoti.
Pradėkime nuo „Mitsubishi EVO X".
Nors mūsų nuomone, pats gražiausias „EVO" yra penktosios kartos, tačiau modernus ir neįtikėtinai agresyvus, dešimtosios kartos modelis jam nusileidžia mažai. Šio automobilio savininkas, Simonas, šį automobilį pilotuoja jau du metus.
Pirmas žvilgsnis krypsta į eksterjero patobulinimus, kurie iš tikro šiek tiek pakeitė automobilio išvaizdą. Simonas ilgai nesismulkino ir automobiliui uždėjo „Varis" firmos drabužius ir „Work Meisters" batus. Kaip ir pridera, „Meisters" batai yra 18 ir 19 colių. Kad šokių aikštelėje automobilis neslidinėtų kaip klounas, batai įmontuoti į 255/35 dydžio „Bridgestone" padangas.
Atverkime automobilio kapotą po kuriuo slepiasi „CBRD BBX" firmos turbinos komplektas prie kurio prisideda ir „Perrin" tarpinio suslėgto oro aušintuvas. Simonas neslepia, jog stengėsi iš šio motoro išspausti kuo daugiau arklio galių. Neatskleidžia kokiam tikslui, tačiau Simonas pripažįsta, kad mėgsta „Need For Speed" tipo žaidimus.
Po šio piktoko „EVO", kitoje barikadų pusėje stovi ne pirmos jaunystės „WRX", kuris prilkauso Fengui Guo. Jis šį automobilį turi vos šešis mėnesius, tačiau per tokį trumpą laiko tarpą sugebėjo automobiliui suteikti nemažai patobulinimų.
Kaip ir Simonas, taip ir Fengas pirmiausia ėmėsi darbuotis ties automobilio išvaizda. Puikiai matyti, jog dabar „Impreza" atrodo kitaip. Be gamyklinių slenksčių ir iš anglies pluošto pagaminto kapoto, automobilis turi specialiai šiam modeliui sukurtą bodykitą.
Pakeitus automobilio išvaizda, atėjo laikas darbuotis ties tuo, kaip automobilis valdosi. Fengas sumontavo orinę pakabą, kuri yra reguliuojama per „Accuair E-Level" programą. Fengas teigia, jog toks sprendimas yra patikimas, saugus, o pakaba puikiai atlieka savo darbą. Orinė pakaba be jokių sunkumų leidžia automobiliui priglusti prie asfalto ir išryškina „Rota" firmos lengvo lydinio ratlankius, kurie mūsų manymu, čia tinka puikiai.
Įdomu yra tai, jog šie du vyrukai turintys šiuos automobilius nesimėto pomidorais tarpusavyje, tačiau padeda vienas kitam ir kartais net pataria. Iš tikro, tai puikus pavyzdys, kaip du pakankamai skirtingi, tačiau ir tuo pačiu panašūs automobilių entuziastai dirba dėl bendro tikslo.
Simonas ir Fengas teigia, jog nesvarbu kokį automobilį pasirenkate tobulinti. Jeigu jis jums yra artimas širdžiai, koks skirtumas ką kiti žmonės sako. Jeigu tai jums nepatinka, nereiškia, kad tai yra nepriimtina visiems.
Debatai dėl markės ir modelio, kuris geresnis yra verti atskiros kalbos ir diskusijos. Kol abi pusės pradės vėl svaidytis sniego gniūžtėmis tarpusavyje, mes pabandysime patenkinti abiejų pusių atstovus.
Pradėkime nuo šių automobilių panašumų. Abudu automobiliai yra gimę pasaulio ralio čempionato trasose, kurias sugebėjo užkariauti ne vieną kartą. Tiek „Mitsubishi" su Tommiu Makkinenu, tiek „Subaru" su Colinu Mcrae ir Richardu Burnsu sugebėjo iškovoti čempionų titulus. Realaus naudojimo keliams skirtos modelių versijos yra varomos keturių varomųjų ratų sistemomis, turi praktiškus sedanų kėbulus, abudu aprūpinti itin galingais benzininiais motorais.
Vis dėlto, abudu gamintojai turi dar vieną, labai gėdingą bruožą. Abudu automobilių gamintojai nebedalyvauja pasaulio ralio čempionate ir po truputį išsižada principų, kurie kadaise traukė automobilių entuziastus. „Mitsubishi" atrodo yra susiskaldžiusi į dvi puses. Inžinieriai nori naujų projektų, kuriame šviečiasi ne vienas sportiškas modelis, tuo tarpu „Mitsubishi" vadovybė tvirtai nusprendusi eiti ekologiškumo keliu.
„Subaru" šioje situacijoje yra šiek tiek geresnėje padėtyje. Kompanija kartu su „Toyota" sukūrė sportišką „BRZ" modelį, ateityje turėtume sulaukti naujų „WRX" ženkliuką dėvinčių modelių, tačiau dėmesys „Impreza" modeliui atslūgo. Kas be ko, tai įtakoja globalūs pokyčiai, tačiau negi šiais laikais taip sunku prisitaikyti ir sugalvoti ką nors originalaus?
Tačiau kol sulauksime kažkokių naujienų iš abiejų gamintojų, pažvelkime į du automobilius, kurie priverčia „Mitsubishi" ir „Subaru" markės fanų kraują kunkuliuoti.
Pradėkime nuo „Mitsubishi EVO X".
Nors mūsų nuomone, pats gražiausias „EVO" yra penktosios kartos, tačiau modernus ir neįtikėtinai agresyvus, dešimtosios kartos modelis jam nusileidžia mažai. Šio automobilio savininkas, Simonas, šį automobilį pilotuoja jau du metus.
Pirmas žvilgsnis krypsta į eksterjero patobulinimus, kurie iš tikro šiek tiek pakeitė automobilio išvaizdą. Simonas ilgai nesismulkino ir automobiliui uždėjo „Varis" firmos drabužius ir „Work Meisters" batus. Kaip ir pridera, „Meisters" batai yra 18 ir 19 colių. Kad šokių aikštelėje automobilis neslidinėtų kaip klounas, batai įmontuoti į 255/35 dydžio „Bridgestone" padangas.
Atverkime automobilio kapotą po kuriuo slepiasi „CBRD BBX" firmos turbinos komplektas prie kurio prisideda ir „Perrin" tarpinio suslėgto oro aušintuvas. Simonas neslepia, jog stengėsi iš šio motoro išspausti kuo daugiau arklio galių. Neatskleidžia kokiam tikslui, tačiau Simonas pripažįsta, kad mėgsta „Need For Speed" tipo žaidimus.
Po šio piktoko „EVO", kitoje barikadų pusėje stovi ne pirmos jaunystės „WRX", kuris prilkauso Fengui Guo. Jis šį automobilį turi vos šešis mėnesius, tačiau per tokį trumpą laiko tarpą sugebėjo automobiliui suteikti nemažai patobulinimų.
Kaip ir Simonas, taip ir Fengas pirmiausia ėmėsi darbuotis ties automobilio išvaizda. Puikiai matyti, jog dabar „Impreza" atrodo kitaip. Be gamyklinių slenksčių ir iš anglies pluošto pagaminto kapoto, automobilis turi specialiai šiam modeliui sukurtą bodykitą.
Pakeitus automobilio išvaizda, atėjo laikas darbuotis ties tuo, kaip automobilis valdosi. Fengas sumontavo orinę pakabą, kuri yra reguliuojama per „Accuair E-Level" programą. Fengas teigia, jog toks sprendimas yra patikimas, saugus, o pakaba puikiai atlieka savo darbą. Orinė pakaba be jokių sunkumų leidžia automobiliui priglusti prie asfalto ir išryškina „Rota" firmos lengvo lydinio ratlankius, kurie mūsų manymu, čia tinka puikiai.
Įdomu yra tai, jog šie du vyrukai turintys šiuos automobilius nesimėto pomidorais tarpusavyje, tačiau padeda vienas kitam ir kartais net pataria. Iš tikro, tai puikus pavyzdys, kaip du pakankamai skirtingi, tačiau ir tuo pačiu panašūs automobilių entuziastai dirba dėl bendro tikslo.
Simonas ir Fengas teigia, jog nesvarbu kokį automobilį pasirenkate tobulinti. Jeigu jis jums yra artimas širdžiai, koks skirtumas ką kiti žmonės sako. Jeigu tai jums nepatinka, nereiškia, kad tai yra nepriimtina visiems.