„AMG“ specialistai galėjo nusispjauti į visų reikalavimus ir tiesiog į „MB 100 D“ modelį įgrūsti galingą motorą ir paversti jį greičiausiu pasaulio mikroautobusu. Tačiau „AMG“ darbuotojai pasielgė priešingai - jie panoro populiarųjį „MB 100 D“ paversti itin prašmatniu ir patogiu keleiviniu automobiliu.
Palyginus su standartiniu modeliu, „AMG“ padailintas automobilis išsiskyrė stilingai atrodančiais 15 colių lengvo lydinio ratlankiais, specialiai šiam modeliui pagaminta kėbulo apdaila bei aksesuarais, kurie leido gatvėje atskirti „AMG“ kūrinį nuo standartinių „MB 100 D“ versijų.
Automobilio viduje buvo sumontuotos itin patogios, kūną apgaubiančios sėdynės, to meto aukščiausia garso sistema. Be to, „AMG“ specialistai nepagailėjo papildomos garso izoliacijos, kuri keleivius sėdinčius viduje apsaugotų nuo vėjo, padangų ar variklio keliamo triukšmo.
Populiaraus modelio pagrindu sukurtas modelis taip pat turėjo šiek tiek galingesnę jėgainę, kuri padėdavo išjudinti ne patį lengviausią ratuotį. „AMG“ patobulintą modelį varė 2,4 litro darbinio tūrio, šios markės gerbėjams puikiai pažįstamas „OM616“ dyzelinis variklis. Šiame modelyje montuotas motoras išspausdavo 95 arklio galias.
Bazinio modelio kaina siekė 37 620 Vokietijos markes (maždaug 20 000 eurų). Turint šiek tiek storesnę piniginę ir daugiau norų, „AMG“ galėjo pasiūlyti privalumų ir patobulinimų, kurie automobilio kainą išpūsdavo net iki 95 000 Vokietijos markių (maždaug 49 000 eurų).
„AMG“ atsižvelgdama į pirkėjų poreikius, automobilio kėbulą galėjo nudažyti dviejų spalvų schema, interjere sumontuoti sėdynes, kurios būtų padengtos „Alcantara“ oda. Taip pat buvo siūloma sumontuoti sulankstomus stalus, sumontuoti daugiau papildomų daiktų dėtuvių, telefoną ir net televizorių su vaizdo grotuvu.
„AMG“ nebuvo vienintelis gamintojas, kuris nusprendė patobulinti populiarųjį „MB 100 D“ modelį. „Brabus“ taip pat buvo sukonstravusi projektą „MB 100 D“ pagrindu. Skirtumas tik tas, jog apie pastarąjį informacijos nėra.