Be to, anot CNBC, mažmeninės prekybos įmonės priverstos tuo pat metu spręsti virtinę kitų problemų, įskaitant sukauptų perteklinių atsargų išpardavimą.
Kai kurie mažmenininkai jau pradėjo reikšti būkštavimus dėl artėjančių sunkumų. Pavyzdžiui, didžiausia pasaulyje interneto mažmenininkė „Amazon.com Inc.“ praėjusio mėnesio pabaigoje nustebino investuotojus, pateikdama prastesnes nei tikėtasi metų pabaigos finansines prognozes dėl lėtėjančio elektroninės prekybos augimo.
Tuo tarpu turizmo industrijos atstovės, įskaitant aviakompanijas ir viešojo apgyvendinimo įstaigas, pramogų organizatores, džiūgauja didėjančia jų siūlomų paslaugų paklausa.
„Tendencija leisti pinigus patirčiai tęsiasi“, – pareiškė vienos didžiausių pasaulyje atsiskaitymų sistemos „Mastercard“ vadovas Michaelas Miebachas (Maiklas Maibachas).
„Stebime išlaidų oro susisiekimo, apgyvendinimo ir restoranų paslaugoms stabilumą, bet jų mažėjimą tokioms prekių kategorijoms kaip baldai ar namų apyvokos prekės“, – pabrėžė jis.
„Mastercard Spending Pulse“ duomenimis, rugsėjį lėktuvų bilietų pardavimai Jungtinėse Valstijose per metus išaugo daugiau nei 1,5 karto, o palyginti su tuo pačiu ikipandeminių 2019-ųjų mėnesiu – daugiau nei dešimtadaliu. Savo ruožtu viešbučių paslaugų paklausos augimas siekė atitinkamai 38 proc. ir 42 procentus.